تازه های کسب و کارعمومی

میزان رضایتمندی از خودرو شاهین

این خودرو با توجه به قابلیت هایی که دارد توانسته به یکی از محبوب ترین خودروها در میان ایرانیان تبدیل شود، محصول شرکت سایپا نیز می باشد . در این مقاله سایت ما قصد داریم که از نظر مکانیک ها و کارشناسان خودروی شاهین را بررسی کنیم و جزئیات و میزان رضایتمندی خریداران را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

نظر مکانیکها در مورد خودروی شاهین

در خصوص نظر مکانیکها در مورد خودروی شاهین باید بدانید که این خودرو مزایا و معایبی دارد . در خصوص مزایا و معایب می توانیم آن را جز زیباترین محصولات سایپا در نظر بگیریم . کابین و صندوق جا داری را به خود اختصاص می دهد . همچنین دارای موتور ۸ سوپاپ نیز می باشد .

در خصوص نظر مکانیکها در مورد خودروی شاهین نیز باید بگوییم که تفاوتی که شاهین با اعضای هم خانواده خود دارد مجهز بودن به توربو شارژ میباشد که این امر باعث می‌شود تا قدرت این موتور از ۸۷ اسب بخار به ۱۱۰ اسب بخار برسد . البته باید بدانید که خودروی شاهین با جعبه دنده ۵ سرعته در آینده نیز به صورت اتومات وارد بازار خواهد شد و شاهد شاهین اتومات موتور ۱۶ سوپاپ نیز خواهیم بود .

شرکت سایپا، شتاب صفر تا صد شاهین را به طور دقیق اعلام کرده ولی توانسته نسبت به انجام بعضی تست های شخصی ۱۳ ثانیه را برای این مورد در حوزه شهر ثبت کنند . اگر موتور شاهین به صورت ۱۶ سوپاپ به بازار عرضه می شد در ۸۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسید.

نوع موتور خودروی شاهین به صورت خطی بنزین می باشد . حجم موتور آن نیز مقدار یک و نیم لیتر را به خود اختصاص می دهد . تنفس موتور آن به صورت توربو شارژ میباشد . حداکثر قدرت آن مقدار ۱۱۰ اسب بخار را به خود اختصاص می دهد . حداکثر مقدار گشتاوری که دارد حدود ۱۷۸ نیوتن بر متر مربع است . جعبه دنده آن به صورت ۵ سرعته دستی می باشد . محور محرک آن به صورت دیفرانسیل جلو است . شتاب ۱۳ ثانیه را نیز می توانیم برای آن در نظر داشته باشیم .

نظر کارشناسان در مورد خودرو شاهین

در این بخش نظر کارشناسان در مورد خودروی شاهین را بررسی می کنیم.

مصرف سوخت آن هفت و نیم لیتر در صد کیلومتر است . استاندارد آلایندگی آن یورو ۵ میباشد . سیستم فرمان برقی را نیز می توانیم برای آن در نظر بگیریم . نوع بدنه آن سدان جمع و جور است .  رینگ آلومینیومی را نیز می توانیم برای آن در نظر داشته باشیم  . نوع شاسی موجود در آن به صورت یکپارچه می باشد . ترمز جلوی آن به صورت دیسکی خنک شونده است . ست ترمز عقب آن نیز به صورت دیسکی  خواهد بود .

در خصوص ابعاد و ظرفیت ها نیز می‌توانیم بگوییم که تعداد سرنشینان آن ۵ نفر است. ظرفیت صندوق عقب آن ۴۲۰ لیتر می باشد . حجم مخزن سوخت آن نیز ۴۷ لیتر است . اندازه قطر رینگ آن نیز ۱۵ اینچ می باشد .

از نظر ظاهری نیز می‌توانیم بگوییم که این خود را یکی از زیباترین خودروهایی است که توسط شرکت سایپا تولید شده است . در خصوص طراحی داخلی نیز باید به اینکه امکانات بسیار زیادی در این خودرو گنجانده شده است و توانسته نظر افراد را در این خصوص جلب کند اشاره کنیم . با توجه به امکاناتی که در این خودرو وجود دارد می توانیم قیمت های مختلفی را نیز بر حسب امکانات آن در نظر داشته باشیم .

پیشنهاد مطالعه

میزان رضایتمندی از خودرو شاهین ۱۴۰۱

میزان رضایتمندی در خصوص خودروی شاهین نسبت به هر فرد متفاوت است . به عنوان مثال میتوانیم امکاناتی را که در این ماشین وجود دارد را نسبت به میزان رضایتمندی افراد از خودرو شاهین در نظر بگیریم . به عنوان مثال باید بگوییم که بدی های ماشین شاهین این است که دارای نور بالای خودکار نمی باشد و مه شکن جلو دارد.  چراغ چرخشی ندارد. دارای بلوتوث و وای فای نمی باشد دارای شارژ usb موبایل نمی باشد . شارژ بی سیم ندارد . میتوانیم ناوبری و دوربین عقب و کیسه هوا و ورود بدون کلید و استارت بدون کلید را نیز برای خودرو شاهین در نظر بگیریم .

خودرو یکی از مهمترین وسایل در زندگی هر فرد به حساب می آید . هر سال شرکت های خودروسازی خودروهای زیادی را تولید میکند و به بازار عرضه می کنند . افراد زیادی هستند که خواهان خرید اقساطی شاهین می باشند . یکی از خودروهای موجود در بازار خودروی شاهین میباشد .

تهویه اتوماتیک نیز ندارد صندلی برقی راننده را نیز ندارد دارای گرمکن صندلی جلو نیز نمی باشد و البته سرد کن هم ندارد . بر این اساس باید در نظر داشته باشیم که میزان رضایتمندی افراد بستگی به سلیقه ای دارد که آنها در هنگام خرید خودرو شاهین به خرج می دهند .

نکته دیگری که باید برای خودروی شاهین در نظر بگیرید این است که این خودرو با توجه به قابلیت هایی که دارد در هرسال در مدل های مختلفی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. به طور کلی باید در نظر داشته باشید که خودروی شاهین را می توانیم به صورت صفر نیز تهیه کنیم، قیمت خودرو صفر و دست دوم، از زمین تا آسمان تفاوت بسیار زیادی نیز دارد. البته افراد باید در هنگام خرید مسائل و مشکلات مربوط به خودرو را نیز در نظر بگیرند.

فرض کنید می‌ خواهید از تهران به بندر انزلی سفر کنید. به نقل از فاصله‌ تهران تا انزلی حدود ۳۶۰ کیلومتر است. اگر این مسیر را با خودرو شاهین طی کنیم بنظر شما چند لیتر بنزین مصرف می کند ؟

خودرو شاهین بخریم یا نخریم؟

در این مقاله ما خودرو شاهین را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که این خودرو کیفیت های متنوعی در مدل های مختلف ارائه می دهد. البته باید در نظر داشته باشید که شما با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید خودرو شاهین را تهیه نمایید. به طور کلی در بازار شما به رنگهای مختلفی می توانید خودرو شاهین را تهیه نمایید. در صورت بروز مشکلات مکانیکی نیز می توانید به سراغ نظر افراد مکانیک بروید و از آن ها کمک بخواهید تا در صورت بروز کوچکترین مشکل به شما کمک نمایند.

 

دکمه بازگشت به بالا