تازه های کسب و کارعمومی

اجاره خودرو در دبی چگونه است؟

در هر لوکیشنی که شما بخواهید می‌توانیم خودرو را تحویل بگیرید؛ هزینه ترانسفر خودرو باتوجه‌به لوکیشن درخواستی شما متفاوت است اما می‌توانید خودرو را در یک لوکیشن به طور مثال اجاره خودرو در فرودگاه که پر طرف‌دارترین لوکیشن بین گردشگران است تحویل بگیرید و در لوکیشن و یا حتی شهر دیگری در امارات آن را عودت دهید. دبی شهری جذاب با آب و هوای گرم و معتدل و جاذبه‌های گردشگری بسیار متعدد است. اجاره خودرو و داشتن ماشین شخصی در طول سفرتان به دبی به شما این امکان را می‌دهد که از سفر خود به این شهر نهایت لذت را ببرید و در هزینه‌های تاکسی و حمل و نقل صرفه جویی کنید.

 

چرا تو دبی تویوتا کرایه کنیم؟

مصرف سوخت کمتر: خودروهای تویوتا به‌طورکلی معروف به مصرف سوخت کمتر هستند. این به شما کمک می‌کند تا در سفرهایتان هزینه سوخت را کاهش دهید و بیشتر از سفرتان لذت ببرید. همچنین تویوتا به‌عنوان یک برند معتبر در خودروسازی، برخوردار از کولرهای باکیفیت بسیار خوبی هستند. این امر در شرایط گرمای شدید آن‌جا بسیار اهمیت دارد و کمک می‌کند تا در سفرتان راحت‌تر باشید.

دلیل دیگر پیشنهاد ما،قیمت مناسب خودروهای تویوتا است که اغلب با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به خودروهای دیگر در بازار اجاره ماشین عرضه می‌شوند. این به شما امکان می‌دهد که بودجه خود را در کنترل داشته باشید که آپشن‌های متنوع تویوتا به‌عنوان یک برند معروف دارای مدل‌های متنوعی است، بنابراین امکان انتخاب خودرویی که تابه‌حال سوار آن نشده‌اید و تجربه جدیدی در سفرتان داشته باشید، وجود دارد.

نکته مهم در مورد تعداد مسافران همراه شما در دبی: اگر تعداد همراهان شما بیشتر از ۵ نفر است، می‌توانید در نظر داشته باشید که یک خودرو ۷ نفره مثل تویوتا راش یا میتسوبیشی اوتلندر که قیمت اجاره مناسبی دارد رو اجاره کنید یا یک خودرو ۷ نفره لوکس مثل نیسان‌پاترول و یا تویوتا لندکروز که جز خودروهای لوکس به‌حساب می‌آیند رو به‌جای اجاره ۲ خودرو در نظر بگیرید. این به شما اجازه می‌دهد که به‌صرفه‌تر و باکیفیت‌تر سفر کنید. خودروهای ۷ نفره معمولاً دارای کیفیت بالا و امکانات بهتری هستند که تجربه سفرتان را بهبود می‌بخشند.

چطوری تو دبی ماشین اجاره کنیم؟

تمامی رزرو و درخواست‌های شما به‌صورت آنلاین و از طریق شعبهٔ مرکزی تهران تأیید می‌شود. مراحل رزرو خودرو برای دبی به‌صورت آنلاین، در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود.

قدم ابتدایی برای رزرو خودرو:

ابتدا لازم است نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده) را مشخص کنید. سپس خودروی مدنظر را از طریق وب‌سایت با ودیعه ضمانت و قیمت کرایه مشخص شده انتخاب کنید؛ اطلاعات تمامی خودروها به‌روز هستند.

بعد از درخواست رزرو، کارشناسان ما در کمتر از ۳ ساعت برای تأیید نهایی فاکتور و مدارک شناسایی با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال مدارک موردنیاز از جمله (گواهینامه بین‌المللی + پاسپورت + ویزا) از طریق آپلود در پنل کاربری خود در سعادت رنت یا ارسال از طریق واتس‌اپ. پرداخت بیعانه و دریافت پیش فاکتور. آخرین مرحله تحویل خودرو در محل انتخابی شماست که با هزینهٔ مجزا انجام می‌شود. حضور شخص نام‌برده در قرارداد الزامی است و حتماً قرارداد باید توسط ایشان امضا گردد. خودروی رزرو شده تا ۲ ساعت بعد از ثبت رزرو، در محل موردنظر به شما تحویل داده می‌شود.

قرارداد اجاره روزانه خودرو در دبی

در زمانی که شما خودرو انتخابی خود را تحویل می‌گیرید. و سپس باید به صورت الکترویکی آن قرارداد را امضا کنید؛ سپس یک نسخه از این قرارداد برای شما ایمیل می‌شود. سعادت رنت سبزترین شرکت اجاره خودرو ایرانی هست که هیچ کاغذی در مجموعه ما مصرف نمی‌گردد. حداقل مدت روز کرایه خودرو در دبی از شرکت بین‌المللی سعادت رنت برای تمامی خودروهای اجاره‌ای ارزان و لوکس ۲ روز است و حداکثر ۳۰ روز با امکان تمدید مجدد. ما متناسب با نیاز و بودجه شما خودرویی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا سفر لذت‌بخش و به یادمانی را تجربه کنید.

حداقل مدت زمان رنت خودرو در دبی و محدودیت سرعت:

حداقل مدت‌زمان اجاره ماشین پریمیوم در دبی ۲ روز و حداکثر ۳۰ است که می‌توانید قرارداد خود را به‌صورت آنلاین تمدید، یا کاهش دهید. برای سرعت نیز اگر به‌سرعت علاقه دارید، باید بدانید که محدودیت سرعت در آزادراه‌ها تا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت. سرعت استاندارد در خیابان‌های مناطق مسکونی بین ۴۰ کیلومتر در ساعت الی ۶۰ کیلومتر در ساعت است و جاده‌های غیرمسکونی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است.

راهنمای اجاره ماشین در دبی

توجه داشته باشید که تمامی قیمت‌های بالا به‌روز هستند و لطفا فقط از طریق باکس بالا رزرو خود را آنلاین انجام دهید تا بتوانیم پاسخگویی بهتری به شما عزیزان داشته باشیم، بعد از ثبت رزرو حداکثر تا 2 ساعت کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

بیمه، خسارت و تصادفات

تمامی خودروهای این شرکت دارای بیمه کامل مخصوص خودروهای اجاره‌ای هستند که همه خسارت و تصادفات از طریق پوشش کامل این شرکت پرداخت می‌گردد. اما هزینه‌ای که در تصادفات در عهده مشتری است، فقط هزینه حق توقف خودرو برای تعمیر در گاراژ و هزینه فرانشیز بیمه که این دو مورد را بیمه پوشش نمی‌دهد.

رزرو حضوری یا کاملا آنلاین

می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبات ما در شهرهای تهران، شیراز، کیش، استانبول و عمان و دبی رزرو خود را حضوری انجام دهید، پرداخت وجه نیز از طریق تمامی شعب به صورت نقدی یا انتقال وجه بین بانکی یا حساب ارزی ممکن و اطلاعات تمامی شعب در صفحه تماس با ما درج شده است.

مجوز رنت خودرو در دبی

سعادت رنت تنها شرکت ایرانی دارای مجوز رسمی در امارات است و برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات با ارزان‌ترین قیمت بدون واسطه، مجوز این مجموعه که به اسم (الرویا لتاجیر السیارات ش,ذ,م,م) ثبت شده در تصویر زیر مشاهده نمایید.

متصدی فارسی‌ زبان

به دلیل تعداد بالای ترانسفرهای روزانه اگر نیاز به متصدی فارسی در موقع تحویل خودرو داشتید حتماً یا در رزرو آنلاین خود ثبت کنید یا با واتس‌اپ به کارشناسان ما اطلاع دهید. متصدی ما در دبی در حین سفر پاسخگو و راهنمای شما مشتریان عزیز حتی برای امور مرتبط با سفر شما هستند.

محدودیت کیلومتر رانندگی

محدودیت رانندگی به‌ازای هر روز ۲۵۰ کیلومتر است، اما دبی شهر کوچکی است و تا الان هیچ مشتری اضافه کیلومتر نداشته! بااین‌حال ۴ خودرو نیسان سانی، النترا و میتسوبیشی و تویوتا یاریس در مدل‌های ۲۰۲۳ را در نظر گرفته‌ایم که هیچ گونه محدودیت کیلومتری برایشان در نظر گرفته نشده است.

دکمه بازگشت به بالا