استان ها

مسئولین موانع سهام عدالت را رفع کنند

سلام آنلاین / لرستان مسئولان اتحادیه تعاون اتحادیه میانمار گفتند که مقامات باید سد سهام را بردارند.

حسین امینی خواه با اشاره به کمبود اطلاعات عمومی در مورد انبار عدالت ، در تاریخ 31 ژانویه گفت: “اگر رویه صحیح در اعلامیه و آزاد سازی انبار عدالت اعلام شود ، ممکن است بسیاری از مردم این موضوع را ندانند. “فرهنگ سهام و معاملات سهام با این مشکلات روبرو خواهد شد.” آنها از راه لازم برای تأمین به موقع زیرساخت ها تسخیر نمی شوند.

وی افزود: “مسئله مهم دیگر این است که از طریق انتشار سهام توسط همه سهامداران ، قیمت سهام باید برابر باشد و آنها از سود بهره مند می شوند ، اما اکنون مسئله متفاوت است ، نمونه ای از بی عدالتی”. در مورد سهم عادلانه راسین شمالی. “

ناظر تعاون عدالت اظهار داشت که تعاونی عدالت عدالت بیش از 14 سال است که با مردم و سهامداران در تماس مستقیم است و با تلاش تمام وقت خود برای ثبت نام و ایجاد یک بانک اطلاعاتی و انتقال 49. راه اندازی و ثبت سرور خصوصی شرکت خصوصی وی با بیان اینکه میلیون ها سهامدار در سراسر کشور در این زمینه کار خوبی انجام داده اند ، افزود: “این شرکت های تعاونی با حضور در جلسات سرمایه گذاران سهام عدالت نقش مدیریتی در مدیریت سهام داشته اند. اما به مدت چهار ماه حقوق و مزایای کارکنان شاغل در شرکت های سرمایه گذاری سهام در استان ها پرداخت نشده است.

آمینیکا از تأکید رهبران عالی در مورد ذخایر غذایی پرهیز کرد و خاطرنشان کرد که رهبران ارشد انقلابی می گویند تصویب انبارها برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است. است.

وی خاطرنشان کرد که اصولاً اکثر خانوارها تا سال 1997 به حقوق ، دستمزد و مراقبت های بهداشتی لازم احتیاج داشتند ، چرا خصوصی سازی فعالیت های قانونی مورد نیاز آنها را انجام نمی دهد.

بازرسان اتحادیه سهام تأکید کرده اند که اعلامیه آزادسازی انبار عدالت توسط برخی مقامات استانی اعلام نشده است و می گویند نقش انبار عدالت می تواند در خانوارهای ایرانی به ویژه در یک جامعه شش ساله مرفه نقش داشته باشد. اقتصاد و صنعت ، نیروی کار در استانها و شهرستانها و تأثیری که این سهام ممکن است بر سهامداران بومی استان داشته باشد

با تأکید بر اینکه نظرات خبرگان و نظر مردم نشان می دهد مسئولان ذیربط باید در جهت بهره مندی هرچه بیشتر مردم از تأثیرات مثبت انبار عدالت و رفع موانع موجود اقدام کنند. مشکل. مردم به دنبال تعاونی سهام عادلانه برای برگرداندن قبله هستند.

وی خاطرنشان کرد که در سال 1985 ، رهبر معظم انقلاب در توافق خود برای تخصیص درصدی از سهام اصل 44 قانون اساسی هشت نکته را اعلام کردند ، با بیان اینکه در بندهای اول و پنجم جایگاه ویژه این بیانیه که به شرکت تعاونی شهر از سهم عادلانه آن داده شده است ، پس از آزادسازی عدالت در بورس اوراق بهادار تاسف آور تلقی می شود ، برخی از سازمان ها یا سازمان ها می خواهند تعاونی سهام عادلانه را به رغم موقعیت ثابت تشییع کنند. در هشتمین اعلامیه مقام معظم رهبری ، سهام عدالت هنوز زنده است. علاوه بر بیانیه سال 1985 ، رهبر معظم انقلاب ، در سه بیانیه ، 99 سخنان هشت گانه قبلی را نیز حفظ کردند.

بر اساس این اطلاعیه با تأکید بر اینکه هیچ قانون یا راهنمایی برای حذف نقشی که به شرکت تعاونی محول شده است ، تصویب نشده است. امینیکا به صراحت گفت که: علاوه بر این ، طبق قانون ، ماده 44 و بند 13 تصمیم 13 اوت ، شورای عالی. ماده 44 تعاون عدالت قانون اساسی نیز نقش خود را دارد.

بازرس کل اتحادیه ملی تقسیم سهام عدالت ، با اشاره به برنامه تعیین شده برای این تعاونی ، افزود: “شناسایی و ثبت نام و خدمات کسانی که در سهام عدالت مشارکت دارند ، مشارکت در مدیریت شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی ، “به عنوان بخشی از فعالیت های این تعاونی ها.”

وی خاطرنشان كرد: بنابراین هنوز یك تعاونی سهام عادلانه وجود دارد كه بتواند به عنوان نماینده مردم در پارلمان شركت سرمایه گذاری سهام عدالت استان عمل كند.

بازرس کل اتحادیه سهام تأکید کرد که در ماده 16 قانون آزادسازی که توسط شورای عالی بورس اوراق بهادار به تصویب رسیده است ، مقرر شده است که دستور فروش سهامدار عادل باید توسط شرکت کارگزاری به سیستم معاملات ارائه شود. سهام و رزومه: از مردم سوال می شود که چرا این فرصت وجود ندارد. به جای فروش جمعی ، افراد می توانند از کد سهام خود و نوع سهامی که قصد فروش آن را دارند و تاریخ فروش و میزان انتخاب استفاده کنند. آره؟ این نگرانی است که سهامداران می خواهند آن را برطرف کنند تا بیشترین بهره را از سهام خود ببرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا