اقتصادی

مراقب آتش و زباله در جنگل ها باشیم

معاون جنگلبانی منابع طبیعی و منابع آب از مردم می خواهد در روزهای طبیعی هوشیاری بیشتری داشته باشند و از رهاسازی فعال آتش سوزی و زباله در جنگل ها و پارک های جنگلی خودداری کنند.

نقی شعبانیان در گفت وگو با سلام آنلاین، با تایید حضور گشت های حفاظت منابع طبیعی در پارک های جنگلی سراسر کشور در روز 23 فروردین ماه (روز طبیعت) گفت: اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از طبیعت در حال انجام است و از یک ماه قبل و اقدامات لازم انجام می شود. تجهیزات. و تجهیزات آماده شده است.

وی افزود: البته مردم نیز باید نکاتی را رعایت کنند و در هنگام حضور در طبیعت دقت بیشتری داشته باشند که قطعا در سال های اخیر افزایش یافته است.

معاون جنگلبانی سازمان منابع طبیعی و مدیریت منابع آب بر لزوم توجه به چند نکته برای حضور در طبیعت تاکید کرد و گفت: اگر مردم در طبیعت می سوزند نباید آتش را تنها بگذارند و نباید باشند. فعال باقی ماند با بستن آب یا هم زدن چند قطره خاک آتش را خاموش کنید.

وی گفت: از سوی دیگر مردم نباید زباله ها را به صورت طبیعی رها کنند. زباله ها مانند پلاستیک و شیشه می توانند به عنوان یک ذره بین عمل کنند و منجر به آتش سوزی در مناطق گرم و خشک شوند.

شعبانیان در پایان گفت: امیدواریم در یک روز طبیعی بتوانیم از طبیعت حفاظت کنیم.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا