اجتماعی

لزوم ورود شهرداران مناطق و نواحی به موضوع ایمنی ساختمانهای تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بر لزوم مشارکت شهرداران محلی و نواحی در مسائل امنیتی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین. در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی اصلاحات قانون توسعه و ارتقای خدمات ایمنی و آتش نشانی در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر بود. . اصلاحاتی که ما به دنبال آن هستیم بهبود هرج و مرجی است که بیشتر در مرکز شهر و بازارها با آن روبرو هستیم.

او گفت: «از جاده ریسلات، ما در بخش امنیتی وضعیت خوبی نداریم. شاروال ها، ولسوالی ها و مناطق باید در مسائل امنیتی دخیل باشند. مسئولیت شهردار تنها آسفالت، توسعه شهری و پاکسازی نیست، بلکه ایمنی حرف اول را می زند و رفتار آتش نشانی به شدت تغییر کرده است. بنابراین ما نیاز داریم که شهرداران محلی وارد این منطقه شوند و بر پرونده های آنها نظارت کنند تا امنیت مربوطه برقرار شود.

محمدی با اشاره به اینکه لازم بود شهردار وارد عمل شود، افزود: هر روز اسناد ساختمان را بررسی می کنیم و با بخشدار هم بازرسی و کارشناسی انجام می دهیم.

وی تاکید کرد که ارزیابی محل برگزاری 20 تا 30 سال زمان نیاز دارد. ما با هزینه بازرسی مشکل داریم و در حال حاضر از نیروهای استراحت آتش نشانی برای پرداخت هزینه خدمات استفاده می کنیم و اگر بتوانیم این را از مرکز اخذ عوارض پرداخت کنیم، 33000 ساختمان دیگر را پردازش کنیم، در مدت زمان مشخصی انجام می شود. از زمان

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا