لزوم تزریق اعتبارات مورد نیاز مناطق مستقر در مرزهای کشور برای پوشش مراسم اربعین

لزوم تزریق اعتبارات مورد نیاز مناطق مستقر در مرزهای کشور برای پوشش مراسم اربعین

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی شهر تهران بر تامین اعتبار مورد نیاز مناطق واقع در حاشیه مرزهای کشور برای پوشش مراسم اربعین تاکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین، نرگس ماندری پور صبح امروز در نشست مردمی گزارشی از بازدید خود از منطقه 5 ارائه کرد و با تاکید بر اینکه در قالب طرح نظارتی از پروژه عمرانی منطقه 5 بازدید کرده بودیم، در سال گذشته بیش از 265 میلیارد تومان وام دریافت شد. برای پروژه های عمرانی بودجه محلی در منطقه اعلام شد که 99 درصد وام ها تضمین شده و در سال گذشته 94 درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است و برای پروژه در دست اجرا محقق شده و ایجاد نشده است.

وی گفت: منطقه پنج تهران دارای 22 منطقه و 27 منطقه است که 17 کیلومتر بهسازی در منطقه انجام شده و 42 هزار تن لاستیک در منطقه توزیع شده است. وی گفت: باغ گلاریس سال گذشته با فرمول 70-30 در منطقه اجرا شد و مردم از طرح و همچنین پیاده روسازی پیش رو رضایت کامل دارند. برج احیا و احیای چمن مصنوعی پارک اقتصادی علامه طباطبایی آغاز و سال گذشته تکمیل شد.

وی جمع آوری آب های سطحی و تسهیل تردد در قالب تنظیمات هندسی و ایجاد سرپناه های میانی در سطح شهر را از دیگر طرح های عمرانی محلی در این منطقه عنوان کرد و گفت: 100 پارک در منطقه 5 100 درصد مناسب است. و محل برگزاری شهربانوی این منطقه در سال جاری ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه ستاد اربعین در تهران باید قبل از برگزاری مراسم نسبت به توزیع اعتبار به مناطق مرزی اقدام کند، گفت: اداره کل امور بانوان و شرکت ها، تشکل های بازرگانی باید کنترل بیشتری داشته باشند. در سطح منطقه ای.

در ادامه احسان شریفی شهردار پنجم با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا پایان شهریور بیش از 80 درصد پروژه های عمرانی منطقه ای را به اتمام برسانیم، گفت: بیش از 1000 میلیارد تومان از اراضی آزاد شده به نفع آنها تملک شده است. از شهر و اهالی آن و 7000 مترمربع از پارک‌های منطقه پس از سال‌ها حذف شد و همچنین 3000 مترمربع زمین در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی آزاد شد فرصتی ارزشمند برای اجرای شهرسازی.

شهردار حوزه پنجم با تاکید بر اینکه سال گذشته با کمبود اعتبار برای خدمات رسانی در منطقه اربعین مواجه بودیم، گفت: عبور از مرز مهران امسال به منطقه پنجم واگذار شده است و خواهان مشکل در تخصیص اعتبار هستیم. حل و فصل به منظور ارائه خدمات خوب برای زائر شدن

پرویز سروری که در ساعات پایانی شورا به جای مهدی چمران شهردار شد ضمن تشکر از زحمات شهرداری پنجم گفت: همکاران ما نیز در اجرای بازرسی ها زحمات زیادی کشیده اند. طرح و ما هم باید از آنها تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا