اجتماعی

قطع برق شبکه بالاسری در خط ۵ متروی تهران/تلاش برای اتصال برق ادامه دارد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل بهره برداری تهران از توقف سرویس دهی خط پنجم مترو به دلیل اختلال در سیستم برق اضافه بار در محدوده اطراف ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.

به گزارش سلام آنلاین. آقای هادی زند با اشاره به اینکه در ساعت 10 صبح امروز 25 تیرماه در خط هوایی خط 5 مترو نقص فنی وجود داشت که باعث اختلال در سرویس بخشی از خط شد، گفت: این حادثه رخ داد. باعث توقف دو قطار بین ایستگاه کرج شد و به محمد شهر و گلشهر به هشتگرد رفت.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای تعمیر قطع برق از همان دقیقه اول، توضیح داد که تکنسین ها از همان دقیقه اول کار خود را برای تعمیر قطع و وصل برق آغاز کرده اند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل بهره‌برداری مترو تهران تایید کرد که اطلاع‌رسانی مبنی بر نقص فنی مازاد ظرفیت و از سرگیری سرویس‌دهی از طریق سایت اینترنتی این شرکت در دستور کار خدمات رسانی بین ایستگاه‌های گلشهر و هشتگرد قرار گرفته است. به حالت عادی؛ اما تردد اتوبوس بین ایستگاه های گلشهر و کرج در این خط تا اطلاع ثانوی با تاخیر انجام می شود.

به گزارش مدیریت روابط بین الملل و امور بین الملل مترو و حومه تهران، زند ضمن عذرخواهی از مسافران و اهالی خاطرنشان کرد: مهندسان و کارشناسان این شرکت در تلاش برای رفع فوری مشکل هستند. مشکلات و پایداری شبکه برق بالای تردد مسافران در این خط به حالت عادی باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا