اجتماعی

پرداخت وام ۵۰ میلیونی ازدواج به کارکنان شهرداری تهران

مدیرکل بهزیستی، تعاون و خدمات اجتماعی استان تهران از پرداخت 50 میلیون تومان وام ازدواج به کارکنان تهرانی خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. محمد بنی حسن با تاکید بر لزوم توجه به سطح رفاه کارکنان، یکی از مهمترین مسائل جامعه امروزی را افزایش میانگین سنی ازدواج و کاهش میل به فرزندآوری عنوان کرد و افزود: اگرچه لازم است همه سازمان ها و نهادها شرایطی را برای تسهیل این دو موضوع مهم فراهم کنند. اما شهرداری تهران نه تنها هرگز آن را فراموش نکرده است. در عوض با اتخاذ سیاست های تشویقی به دنبال اجرای قوانینی برای حمایت از خانواده ها و جوانان مردم است.

وی از جمله تصمیمات حمایتی اتخاذ شده در تهران، ارائه «بسته خرسند ساز» و تقسیم محل ازدواج و زایمان را نام برد و گفت: بازپرداخت فوری وام، حق تحویل برای استفاده زیارتی و مسافرتی. به مشهد مقدس خارج از سهمیه تور. و امکان بهره مندی از تالار پذیرایی تهران با حداکثر تخفیف از جمله بخشی از “پکیج خرسند ساز همیار” که در حال حاضر جهت تشویق در حال اجراست. ازدواج.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی استان تهران گفت: پرداخت وجه ازدواج بدون نیاز به سپرده گذاری و مراجعه به بانک به یک موضوع فوری تبدیل شده است.

به گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی استان تهران، وی افزود: کارکنانی که پس از ارائه بسته، روز عروسی خود را به شادی می گذرانند، می توانند با وام 4 درصدی 50 میلیون تنی وام دریافت کنند. . هویت خود را به واحد بهزیستی مستند کنید. یک دوره بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنید.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا