اجتماعی

طرح ویژه پلیس برای برخورد با موتورهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از اجرای طرح ویژه پلیس برای برخورد با موتورسواران خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سردار محمدحسین حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به افزایش تخلفات موتورسواران به ویژه تخلفاتی از جمله اختفا و مخدوش شدن پلاک خودرو، طرح هایی برای تقویت رسیدگی به تخلفات موتورسواران در تهران اجرا می شود، گفت:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ادامه داد: بررسی ها و حضور پلیس در خیابان های پایتخت نشان می دهد که متأسفانه تخلفاتی مانند پلاک مخدوش، پلاک مخفی، تردد موتورسواران بدون پلاک و در واقع موتورسواران. تردد در جهت مخالف در تهران مشمول قوانین راهنمایی و رانندگی پایتخت می باشد که از این تعداد تردد می باشد.

وی افزود: از این رو طرح تقویت رسیدگی به تخلفات موتورسواران به منظور کاهش جرائم و کاهش تصادفات و افزایش انضباط در سطح شهر در برنامه پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گنجانده شده است.

حمیدی کرد: آمارها حاکی از آن است که با وجود کاهش تعداد موتورسواران، رفع تخلفات همچنان خواسته مردم است و پلیس در کنار اجرای طرح های انضباطی و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی برنامه ریزی می کند.با دقت به موارد فوق رسیدگی شود. مورد. – اتهامات مطرح شده

به گفته وی، پلیس راهو در اجرای طرح موتورسیکلت، موتورسواران غیرمجاز را برای برخورد با تخلف البسه، پلاک خراب و موتورسواران غیرمجاز دستگیر و روانه پارکینگ می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا