علمی و پزشکی

پژو ۲۰۷ با موتور جدید/ یک تغییر دور از انتظار!

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که تمامی مدارک و مستندات قیمت تولید پژو 207 با موتور TU3 را به مرجع قیمت گذاری مربوطه ارسال کرده و بلافاصله پس از تعیین قیمت، دعوت از مشتریان برای تکمیل پرداخت و تحویل را آغاز می کند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که تولید پژو 207 با موتور TU3 در حال انجام است و وظیفه آماده تحویل است. بنابراین پس از اعلام قیمت، ایران خودرو مراحل انجام وظیفه را انجام می دهد و خودرو را پس می دهد.

مشخصات پژو 207 با موتور TU3

گروه صنعتی ایران خودرو برای پژو 207 از موتور TU3 به جای موتور TU5 استفاده کرد. این موتور پیش از این روی سقف شیشه ای پژو 206 تیپ 2 و تیپ 3 نیز نصب شده بود. موتور 1360 سی سی 8 سوپاپ 75 اسب بخار قدرت و 118 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروی تولید شده توسط موتور نیز توسط یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

از ویژگی های این خودرو می توان به کنترل راننده، دوربین عقب، دنده عقب، آینه های برقی، چراغ های روشنایی روز، چندرسانه ای با پورت USB، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ABS و EBA اشاره کرد. همچنین ایران خودرو به جای رینگ آلومینیومی برای این خودرو از رینگ های فولادی استفاده کرده است.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت خودرو طبق اطلاعات آنلاین.

5858

دکمه بازگشت به بالا