عمومی

طرح ضداینترنتی مجلس و آینده اینترنت در جهان

می توان گفت که قانونگذار می خواهد رئیس جمهور جدید را در کار خود که بر گسترش اینترنت در بحث های تلویزیونی تأکید کرده است ، وارد کند.
اما شیطان سنجاب را وسوسه کرد و برایم نجوا کرد که نخرم. این مجموعه ها یک دست هستند. چرا موافق نیستید؟ این یک برنامه اختصاصی مجلس است. این طرح توسط دولت آینده نیز پذیرفته شده است ، فقط در اسرع وقت آن را تصویب کنید تا از طرف من تمام نشود.
سخنران همچنین برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی سوریه به آنجا سفر کرد ، بنابراین تصویب این طرح به نام وی نخواهد بود. آنها خود می دانند که برنامه هایی که نیاز به بی گناهی زیادی دارند ، اجرا نمی شوند. اما آنها فقط برای ملت مزاحمت ایجاد می کنند.
آیا تأثیرگذاری آن بیشتر از توهین به نسل جوان است؟

***

البته طراحان برنامه ضد اینترنت پارلمانی و مشاوران آنها در طرحماسک آیلینآنها می دانند. ثروتمندترین مرد جهان. شاید آنها نمی دانند. این شبکه اینترنتی محلی خود را ادغام کرده و یک اینترنت ماهواره ای جهانی راه اندازی می کند. امسال. شرکت های خصوصی در حال انعقاد قرارداد هستند. مرز ورود مستقیم از فضا به خانه باز است.
من کسی را متهم نمی کنم. اما باز هم ، شیطان به من زمزمه می کند که سردرگمی طراحان و مشاوران آنها به این دلیل است که آنها می دانند کم کم نمی توانند از طریق این آثار اصلاح کنند.
آخرین فرصت برای کسب درآمد از این پروژه ها. آنها دو دهه است که برای طراحی داخلی اصلاح می کنند ، اما برنامه ای بین المللی راه اندازی نکرده اند. ممکن است مزاحمانی وجود داشته باشند که بخواهند ایلمان را وادار به راه اندازی سریعتر و ارزانتر پروژه ایران کنند. از خانه ، اینترنت مستقیماً روی تلفن همراه قرار می گیرد.

* چاپ در صفحه شخصی در تلگرام

دکمه بازگشت به بالا