اقتصادی

آغاز سرشماری آزمایشی در ۳ شهر استان تهران/ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه سرشماری آزمایشی «مبنا» در سه شهر پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرستان ها تا پایان دی ماه فرصت دارند تا آدرس و آدرس خود را درج کنند. کد پستی. کد و جزئیات ثبت نام شما و اعضای خانواده تان باید از طریق ثبت نام اقدام کنید.

علاءالدین آزوجی در گفت وگو با سلام آنلاین. مبنا در تشریح روند اجرای سرشماری ثبت نام آزمایشی گفت: سرشماری آزمایشی ثبت نام به منظور بهره مندی از فناوری های نوین و گذراندن روش های سنتی جمع آوری داده ها از دی ماه امسال راه اندازی شد.

وی افزود: این سرشماری کاملا رایگان بوده و طبق اعلام سایت تغییر ثبت احوال به آدرس https: // www. ncr.ir/changeAddress مشخصات و اعضای خانواده آنها را در بانک اطلاعاتی ذکر شده ثبت کنید. البته ساکنان این شهرها باید دقت داشته باشند که اطلاعات خود را فقط در سامانه سازمان های ثبت احوال ثبت کنند و دسترسی درب به خانه نداشته باشند. بدین ترتیب سرشماری تنها از طریق ثبت اطلاعات خانواده در سامانه اینترنتی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد که در آینده سرشماری آزمایشی در سایر شهرستان های استان تهران نیز انجام خواهد شد. این سرشماری در شهر تهران با هدایت مرکز آمار ایران و با هماهنگی و همکاری شهردار تهران، سازمان برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی پردیس، رباط کریم و پیشوا تهران انجام شد. با مشارکت شهرداری پردیس، پرند و پیشوا و اداره پست استان که همکاری نزدیکی با آن دارد، از نزدیک و بسیار درگیر اجرای سرشماری می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا