اجتماعی

طرح شهاب استاندارد می شود

معاون آموزش ابتدایی گفت: اولین مهد کودک آجری ساختمان آموزش و پرورش ؛ و نکته اصلی ایجاد عدالت آموزشی است.

به گزارش سلام آنلاین ، رضوان حکیم زاده در نشست تخصصی با نمایندگان آموزش ابتدایی استان خراسان جنوبی که در سالن اداره کل برگزار شد ، اظهار داشت: سخنرانی آموزش ؛ به خصوص در دوره ابتدایی ، باید یک گفتمان عمومی در جامعه باشد.

وی طرح سواد ملی را اجرای صحیح برنامه درسی مدارس عنوان کرد و گفت: دانش آموزان دبستان باید خواندن و نوشتن را به خوبی و از نظر اجتماعی بیاموزند. زیرا با توانمند سازی این مهارت ها به کودکان ، رعایت قانون ، حقوق شهروندی و کاهش آسیب در جامعه منطقی است

برن ، مدیر آموزش ابتدایی ، خاطر نشان كرد كه این طرح 90٪ اهداف تبدیل مدرسه ابتدایی را محقق می كند: متن كتاب ها و مجلات. مهارت نوشتن به معنای پرورش تخیل دانش آموزان و نوشتن صحیح ، ادبیات ، دستور زبان و نوشتن است.

وی خواستار دستیابی به عدالت اجتماعی برای فراهم آوردن فرصت های برابر آموزشی برای همه دانش آموزان شد و خاطرنشان كرد: برنامه درسی فعلی به سمت یادگیری ، مهارت آموزی و پایان سلطنت كتاب درسی پیش می رود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حمیزادی استانداردهای طرح صبا را اعلام کرد و گفت: “رویکرد مهد کودک امروز یک پروژه مهم و یادگیری از طریق بازی است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا