فرهنگ و هنر

صداوسیما برای افزایش حقوق کارکنان خود به مجوز و اعتبار جدید از جانب دولت نیازی ندارد

مدیرکل فرهنگ ، جهانگردی و ورزش برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: سازمان های رادیو و تلویزیون مطابق آیین نامه مصوب برای انجام امور اداری و اشتغال مطابق آیین نامه داخلی سازمان فعالیت می کنند. این مجوز توسط دولت مجاز نیست. به نظر می رسد که طی سالهای 1392 تا 1394 این افزایش بدون اجازه دستگاههای ذیربط رخ داده است. از طرف دیگر ، هر ابزاری می تواند 50٪ افزایش در منافع کارمندان را فقط از منابع داخلی خود فراهم کند و در هزینه های دیگر نیز پس انداز کند.

به گزارش سلام آنلاین ، جعفری جودیت به اجرای و گنجاندن دستورالعمل دستورالعمل برای افزایش فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری (بخشنامه شماره 69644488 ، مورخ 20 فوریه 2010) از سازمان و بودجه) برای کارمندان دولت اسلامی ایران. ماده 117 قانون مدنی در مورد این قانون صدق نمی کند و هرگز در مورد مزایای فصول 10 و 13 قانون اعمال نشده است. قدرت شورای به نمایندگی IRIB) اعمال می شود.

وی اضافه کرد: با رعایت قوانین و مقررات مربوطه (از جمله قوانین رادیو و تلویزیون ، اساسنامه مصوب سازمان و ماده 93 برنامه ششم) ، سازمان های رادیویی و تلویزیونی می توانند حقوق را افزایش دهند و مزایای کارمندان آن به نسبت سایر مناطق کشور. اعتبار و منابع تأیید شده

جعفری جود خاطرنشان کرد: همانطور که در بخشنامه شماره 30 ، برام 1398 به آن اشاره شده است ، دکتر نوباس معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان و بودجه است ؛ اجرای این بخشنامه برای کلیه واحدهای اجرایی زیر بار مالی جدید و فراتر از آن است. از اعتبار تصویب شده. تنها توزیع کننده و راه حل مجاز در بخشنامه ایجاد ثروت صرفه جویی در هزینه یا حمایت از هزینه های دیگر مانند اضافه کاری و رفاه کارکنان دستگاه است.

وی گفت: “بیشتر دستگاههای اجرایی برای انجام این کار با انجام تعدیل و پرداخت هایی مانند اضافه کاری و پرداخت رفاه ، اقدامات لازم را برای رفع آن انجام داده اند.” بنابراین واحد رادیو و تلویزیون می توانند با تحمیل بار مالی خود به صندوق های تأیید شده و اختصاص یافته و منابع موجود (مانند درآمد و سایر دارایی های سازمان) این کار را انجام دهند.

رئیس فرهنگ ، جهانگردی و ورزش برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت اعتبارات و بودجه جدیدی را برای اجرای دستورالعمل های ذکر شده به آژانس ها اختصاص نداده است ، عنوان کرد: گزارش ها حاکی از آن است که سازمان های رادیو و تلویزیون مجوز ندارند همانطور که توضیح داده شد ، نمایندگان درگیر حقوق آنها را به طور متوسط ​​حدود 60٪ افزایش دادند ممکن است علاوه بر اعتبار ، که بار دیگر تأیید و به عنوان سایر آژانسها طبقه بندی شده باشد ، بار مالی جدیدی ایجاد نشود. مدیرعامل باید برای این کار قدم بردارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا