اجتماعی

امیدواریم طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان به دستگاه قضا هم برسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به گزارش مرکز رسانه های دادگاه، بازدیدها بیشتر است. رشته رئیس مجتمع قضایی به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای صبح روز شنبه 15 آبان ماه به مدت چهار ساعت به صورت سرزده از دادگاه و بارگاه شهرری بازدید کرد.

رئیس دیوان با استفاده از آمار از پیش تعیین شده و مقایسه عملکرد دادستان و دادگستری در 23 شعبه دادگاه در این حوزه شامل 13 شعبه دادگاه، 5 شعبه بازپرسی، 5 شعبه اجرا و 17 شعبه. از عدالت خوب شعب شامل 7 شعبه کیفری، 7 شعبه حقوقی و 3 شعبه خانواده حاضر و با حضار صحبت کرد و با مشکلات و دغدغه های آنها آشنا شد.

رئیس کل دادگستری در این بازدید چهار ساعته علاوه بر گفتگو با 46 نفر از مددجویان و بررسی مسائل آنها، تعدادی از پرونده های قضایی را به صورت موردی مورد بررسی قرار داد. در باره آنها به بازرسان و قضات تذکر دادند.

اژه ای خواستار تلاش حداکثری قضات برای کاهش است برنامه های افزودنی در چنین مواردی اقداماتی انجام می شود.

محسنی اژه ای همچنین با اشاره به خطرات و چالش های موجود در روند کارشناسی برای پرونده قضایی بر تعیین مهلت برای اظهار نظر کارشناسان تاکید کرد. تاکید کرد وی خواستار تذکرات و برخورد با کارشناسانی شد که به موقع اظهار نظر نمی کنند.

وی در بخشی دیگر از این بازدید با اشاره به مصیبت و سختی مراجعین به دادگستری خطاب به کارکنان دادگستری و مدیریت دادگستری شهرداری گفت: گاهی اوقات اثر احترام به ارباب رجوع و مهربانی با ارباب رجوع است. بیش از دوازده سخنرانی و خطبه است. عملکرد خوب قضات و کارکنان دادگاه توسط مراجعین گاهی مهمتر از اصل حکم است.

رئیس دادگاه تایید کرد که کسی برای تظلم ماهی به دادگاه برسید، باید ترک کنید عدالت احساسات نجات و با خونسردی در گفت و گو با کارکنان دادگستری و شهرری گفت: «صبر» و «صبر» شما در مقابل مشتریان با مشکلات خاص باعث افزایش ثواب و رحمت الهی شما می شود. روتان باز می شود.

اژه ای همچنین با حضور در صحن و وساطت دادگستری شهرستان، کار این اداره را سخت اما پرهزینه و زمان بر توصیف کرد.

محسنی اژه ای که طی گفتگو با شماره یک. از کارکنان اداری و دادگاهی دادسرا و دادگاه شهرداری حقوق وی همچنین از آنها پرسید: “ما به اینجا آمده ایم تا مسائل و دغدغه های کارکنان دادگاه و همچنین مشتریان را از نزدیک بررسی کنیم و راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم.

“متناظر. حقوق کارکنان دادگاه با سایر نهادها و سازماناز جمله درخواست های فراوان کارکنان و مدیریت دادسرای شهرری و دادگاه از رئیس دیوان است. حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای نیز به این درخواست ها پاسخ دادند و با کمک دولت و مجلس در اسرع وقت ابراز امیدواری کردند. حقوق کارکنان دادگاه با دیگر سازمان کشور تا به نتیجه برسیم.

رئیس کل دادگستری در بخشی دیگر از بازدید در اتاق «منصور فریدونی» قائم مقام رئیس قاضی شهرستان که به تازگی بر اثر تاج گذاری جان خود را از دست داده بود حضور یافت و تسلیت گفت.

اژه ای همچنین با مسئول ارتباطات دادگستری شهرری که فردی نابینا است و تمامی شماره تلفن های داخلی دادگستری و دادگستری شهرری را به یادگار دارد دیدار و از خدمات وی به ویژه تقدیر و تشکر می کند.

یادآور می شود در این بازدید تیم ویژه ای از مرکز روابط عمومی دیوان در محل دادگستری شهرداری و دادگستری حضور یافتند و مطالبات و نامه های مردم را برای بررسی و پیگیری بیشتر جمع آوری کردند.

عکس و در طول حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی چهار ماه گذشته از محاکم قدس تهران، دادگستری ناحیه قدس و قرچک و چهار شعبه دادگستری تهران بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای قضایی قرار گرفتند. دادگاه در این مدت از دادگاه های استان های خوزستان، ایلام، البرز و قزوین نیز بازدید کرد.

دکمه بازگشت به بالا