اجتماعی

شاغلان و خانواده شان مشمول دریافت تسهیلات کرونایی نمی شوند

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار و رفاه اجتماعی درباره مکان جدید کرونا توضیح داد.

به گزارش سلام آنلاین ، حامد شمس در اینستاگرام درباره چگونگی جبران زندگی خانوادگی در محدودیت های شدید کرونا گفت: ما در بیکاری ناشی از کرونا یک روز سخت را پشت سر می گذاریم. کرونا بر تمام م componentsلفه های اقتصادی و اجتماعی زندگی ما تأثیر می گذارد. دولت اکنون دو مرحله برای حمایت از نیازمندان امروز برمی دارد.

وی افزود: “در ابتدا ، یک میلیون وام در نظر گرفته می شود به افرادی که در گذشته ثبت نام کرده اند و همچنین یک بسته حمایتی معیشت نیز دریافت کرده اند”. معیشت یارانه بنزین پرداخت شده از سال گذشته به سرپرست خانواده.

وی افزود: 100000 سرپرست خانوار بسته به تعداد اعضای خانواده آنها تا پایان سال پرداخت می شود.

مدیر مرکز روابط عمومی وزارت کار و رفاه اجتماعی درباره تسهیلات ارائه شده به خانواده ها افزود: 11 میلیون خانوار با جمعیت کل 29.7 میلیون نفر وجود دارد. اگر سرپرست خانوار یا اعضای خانواده اش استخدام شوند ، این تسهیلات شامل حال وی نمی شود. یک سرپرست خانوار یا یک عضو خانواده شاغل نمی تواند برای چهار ماه اول سال از یک میلیون دستگاه توماس یا 100000 کمک هزینه توماس استفاده کند.

به این سwerال پاسخ دهید که اگر شماره تلفن تغییر کرده باشد ، معیارها چیست؟ وی گفت: “معیارهای ما همان معیارهایی است که در ماه آوریل از اعضا دریافت کردیم.”

وی گفت: “ما فقط شماره تلفنی را قبول می كنیم كه در ماه آوریل معتبر اعلام شده و در سیستم سرپرست خانواده ثبت شده است.”

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون و رفاه اجتماعی تأیید کرد: شهروندان واجد شرایط این وام برای دریافت وام باید کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 ارسال کنند ، اما برای دریافت نیاز به ثبت نام نیستند. حمایت مالی به مدت 4 ماه.

شمس در بخش دیگری از سخنان خود از مردم خواست هنگام ارسال پیام کوتاه ، کد ملی را به زبان فارسی و یک بار به شماره 6369 ارسال کنند.

آقای شمس افزود: “این یارانه فقط برای کسانی است که درآمد ماهیانه ندارند. “در نتیجه ، این 29.7 میلیون نفر افرادی هستند که درآمد ثابت ندارند یا در نتیجه بازنشستگی در سازمان تأمین اجتماعی سرپرست خانوار هستند.” صندوق بازنشستگی کشوری ، صندوق فولاد ، صندوق ندیک یا هر صندوق بازنشستگی ماهانه حقوق بازنشستگی دریافت می کنند.

ادامه هید

دکمه بازگشت به بالا