اقتصادی

سود سهام عدالت فردا واریز می‌شود

50٪ از سود متعلق به هر سهامدار ، به طور مستقیم و غیرمستقیم ، فردا (پنجشنبه ، 19 مارس) در یک حساب بانکی اعلام شده توسط کلیه سهامداران پردازش می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، طبق اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار ، روند پرداخت سود سهام عادلانه در سال جاری همانند سال های گذشته است و برای همه ذینفعان ، آیا آنها رویکرد مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند. یا کسانی که روش غیرمستقیم برای کنترل

سهامی که آنها انتخاب می کنند از طریق سامارت پرداخت می شود

در اطلاعیه بورس اوراق بهادار و کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد زمان توزیع عادلانه سود سهام آمده است که: مطابق مصوبه مورخ 3 مارس 2017 ، شورای عالی بورس سهام تایلند و اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار کمیسیون شرکتهایی که می توانند سرمایه گذاری کنند. که در

مجمع امسال به پس اندازهایی تقسیم می شود که باید به ذینفعان سهم عادلانه پرداخت شود ، خواه کسانی که روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اند یا در روش سهامداری غیرمستقیم باقی مانده اند.

طبق مصوبه فوق ، به عنوان بخشی از بودجه

با مشارکت و همکاری سازمان بین المللی سازی دریافت شده از شرکت سرمایه گذاری ، در مرحله اول ، 50٪ سود متعلق به هر سهامدار ، به طور مستقیم و غیر مستقیم ، قبل از سال جدید توسط سپرده ها و اوراق بهادار مرکزی اوراق بهادار است. شرکت (سرمایه گذاری مشترک) عمومی پنجشنبه ، 19 مارس 2010 در حساب بانکی شما که با بانک مربوطه مرتبط است پردازش می شود. مبلغ باقیمانده پس از دریافت از شرکتی که در مرحله دوم سرمایه گذاری کرده است ، به همین ترتیب پرداخت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا