عمومی

سلامت نفس آیت‌الله مروج در اعتمادآفرینی بی‌نظیر بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام غلامرضا صبری شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد رحلت آیت الله مروج در اردبیل، علما اغلب برای پاسداری از ارزش های دینی و اسلامی حرکت های جهادی انجام می دهند و تلاش می کنند مسئولیت و رسالت خود را در این راه به نمایش بگذارند. این منطقه

وی تصریح کرد: شخصیت بی نظیر آیت الله مروج در حفظ آبروی روحانیت و سلامت روح ایشان زبانزد خاص و عام است و امروز می تواند سیاستی واقعی برای طلاب و روحانیت باشد.

آیت الله مروج از اساتید حوزه می گوید: مقدس در کنار سایر علما. و روحانیون.

حجت الاسلام صبری افزود: این مجاهد نستوه بیش از 20 سال است که نماینده امام راحل در قلعه امامت اردبیل بوده و تلاش کرده زمینه را برای جلب اعتماد و اطمینان آنان فراهم کند. انجمن. .

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این فرد بزرگوار در کنار صبر، بردباری، مهربانی و سخاوت، پدر معنوی اردبیلی ها به شمار می رفت و قطعاً از هیچ تلاشی برای حفظ اهل بیت فروگذار نکرد. بیت و اسلام

حجت‌الاسلام صبری افزود: آیت‌الله مروج پس از تلاش‌های عالم قدسی تاریخ معاصر این کشور، سعی در انجام وظیفه حیاتی خود در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی داشته و می‌تواند در سایر بخش‌ها نقش بسزایی داشته باشد. . ابعاد.

استاد سمینار اردبیل از طلاب و روحانیون به عنوان حافظان مرزهای اعتقادی و ارزشی جامعه یاد کرد و گفت: امروز هم عده ای تلاش می کنند نقش طلاب و روحانیت را ضعیف جلوه دهند اما قطعا حضور طلاب در زمینه های مختلف ارزشمند و بسیار مهم است.

دکمه بازگشت به بالا