اجتماعی

ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران

شهردار تهران گفت: اوایل سال جاری برنامه ریزی جدی برای مقابله با پدیده زباله گردی و کار کودکان انجام شد.

به گزارش سلام آنلاین. علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران از جمع آوری غیرمجاز زباله توسط افراد سودجو با اشاره به همکاری جدی نهادها به ویژه قوه قضائیه در برخورد با مافیای زباله گفت: ماشین جمع آوری زباله که در خارج از منزل این فعالیت را انجام می دهد را توقیف کنید. قانون قبل از عید شروع شده است و مجالس مختلف روش خاصی را دنبال می کند. البته شبکه هایی وجود دارند که کودکان کار و لاشخور را به کار می گیرند که توسط نهادهای انتظامی نیز رصد می شوند.

وی افزود: در اوایل سال جاری برنامه ریزی جدی برای آمادگی برای این پدیده انجام شد.

شهردار تهران در ادامه با تاکید بر اینکه ساخت کل خط مترو در سال جدید آغاز می شود، گفت: چهار خط جدید به خط هفت مترو اضافه می شود. دو خط دیگر در سال جدید شروع می شود.

علیرضا زاکانی نیز در تشریح اجتماع امام حسنیان گفت: این مراسم نماد بزرگ و باشکوهی است که مورد توجه قرار می گیرد و نشان دهنده تعلق مردم به کتاب ها و برنامه های الهی است که می تواند این پیام را به جامعه برساند. در بهترین شکل هنری، چند؟

به گزارش سایت شهر، وی افزود: این افتخاری است برای همه سازندگان به ویژه صدا و سیما، تشکل ها و مجموعه های تبلیغاتی که با همت و تلاش فراوان این کار بزرگ را یاری کرده و انجام داده اند و در واقع کسانی که در مسئول انتشار این پیام، باید از جامعه برای آثار هنری آنها یا کسانی که این فصل را دنبال می کنند تشکر کنیم.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا