اجتماعی

ساخت ۶ ایستگاه جدید سنجش کیفیت هوا در تهران/ دسترسی به آرشیو داده‌های کیفیت هوا محدود شد؟

مدیرعامل شرکت مدیریت کیفیت هوای تهران از راه اندازی شش ایستگاه جدید پایش کیفیت هوا در تهران خبر داد و گفت: دسترسی به آرشیو داده های کیفیت هوا محدود است و دسترسی به داده ها و رسانه ها تضمینی نیست، خیر و فقط امکان دارد. برای ارتباط مستقیم در سایت ثبت نام کنید. این اطلاعات را با کاربران ایجاد کنید.

به گزارش سلام آنلاین. تهران یکی از آلوده ترین شهرها در نیمه دوم سال جاری بود، به طوری که در آذرماه امسال مردم تهران در یک روز هوای تازه و هشت روز در روز تنفس کردند، بدی هوا 17 روز برای گروه های آسیب پذیر و بد آب و هوا برای اقشار آسیب پذیر. چهار روز. برای ثبت این داده ها و گزارش وضعیت کیفی هوای تهران، ایستگاه های پایش کیفیت هوا در نقاط مختلف استان مستقر شدند. مدیرعامل مدیریت کیفیت هوای تهران از اضافه شدن شش ایستگاه جدید پایش کیفیت هوا خبر داد و به گفته وی، سه ایستگاه ارتقا و سه ایستگاه ارتقا خواهند یافت.

سید محمدمهدی میرزایی قمی در گفت وگو با سلام آنلاین وی در خصوص ساخت و نصب ایستگاه های پایش کیفیت هوا در تهران، گفت: بر اساس برنامه چهارم توسعه تهران، شش ایستگاه جدید پایش کیفیت هوا ساخته شده است که مجهز به تجهیزات آنالیز و سنجش آلودگی در تهران است، در تهران از جمله گاز. آلودگی و ذرات معلق و پس از راه اندازی اطلاعات آنها نیز در محاسبه شاخص سنجش کیفیت هوا لحاظ می شود.

وی افزود: جانمایی ایستگاه جدید نیز انجام شده است. از شش ایستگاه جدید، سه ایستگاه در محل جدید و دیگری در محل قبلی برای تعمیر و ارتقای ایستگاه قدیمی قرار خواهد گرفت، زیرا برخی از ایستگاه‌های تهران که چند سال پیش ساخته شده‌اند نیاز به بازسازی دارند. و به روز رسانی کنید.

مدیرعامل شرکت پایش کیفیت هوای تهران افزود: وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری تمامی ایستگاه های پایش کیفیت هوای موجود برای شرکت مدیریت کیفیت هوای تهران بر اساس دستورالعمل های استاندارد به درستی و کامل بررسی شده است که عوامل انسانی با این داده ها ارتباطی ندارد. در هر صورت، آنها نیستند و نمی توان آنها را تغییر داد. تبادل اطلاعات از طریق سرور انجام می شود و محاسبات آن بر اساس استانداردهای روز انجام می شود.

چرا دسترسی به داده های کیفیت هوا از ایستگاه های کیفیت هوای تهران محدود است؟

وی افزود: نکته مهم این است که آخرین شاخص کیفیت هوای تهران باید به تایید سازمان حفاظت محیط زیست برسد و پس از تایید سازمان به عنوان شاخص 24 ساعته اعلام شود.میانگین تهران.

مدیرعامل مدیریت کیفیت هوای تهران درباره محدودیت دسترسی به داده های سایت شرکت مدیریت کیفیت هوای تهران حتی اطلاعات مربوط به کیفیت هوای ایستگاه ها در همان روز گفت: اطلاعات درج شده در سایت شرکت صحیح نیست. با هر وسیله ای حذف شده و مردم به صورت 24 ساعته به آن دسترسی دارند. از تمام اطلاعات موجود در وب سایت استفاده کنید. با ثبت نام رایگان و دریافت کد رهگیری در همین قسمت می توانید به آرشیو منحصربفرد داده های تخصصی مربوط به جمع آوری آلاینده ها طی سال گذشته دسترسی داشته باشید. این تبادل برای ایجاد روابط دو طرفه و مفید با افرادی که از این داده ها استفاده می کنند، عموماً از جامعه علمی، پژوهشی و دانشگاهی کشورمان طراحی شده است.

میرزایی قمی در پایان تایید کرد: این اطلاعات تخصصی است و مردم عادی از این اطلاعات استفاده نمی کنند و کسانی که به داده های آرشیو مجموعه سم سال گذشته نیاز دارند می توانند در این سایت ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند که با دریافت این کد به صورت دائمی فعال می شود. دسترسی به اطلاعات. به همین دلیل می گوییم دسترسی به آرشیو داده ها به هیچ وجه محدود نمی شود و این تنها به این دلیل است که شرکت مدیریت کیفیت هوای تهران قادر است جوامع هدف خود را در تمامی پروژه های تحقیقاتی شناسایی کند و با آنها ارتباط دو سویه برقرار کند. .

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا