اجتماعی

کیفیت هوای پایتخت در روزهای ابتدایی پاییز

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق در هوای پایتخت در روزهای اول پاییز ، افزایش را به دلیل کمبود باران و خشکی زیاد خاک عنوان کرد.

به گزارش سلام آنلاین حسین شهیدزاده ضمن تأیید اینکه کیفیت هوای پایتخت امروز (23 آنلاین) با ثبت شاخص 93 در شرایط قابل قبول ، و دیروز (2 آنلاین) با شاخص 113 در وضعیت ناسالم. برای گروه های حساس مناسب است ، لطفا دلایل افزایش غلظت ذرات معلق در هوا در این شهر ، این افزایش نتیجه عدم بارندگی مناسب و خشکی زیاد خاک است که منجر به افزایش گرد و غبار در هوا می شود.

وی با اشاره به اینکه ابتدای آنلاین امسال نسبت به سال های گذشته بد نبود ، گفت: به عنوان مثال در سال 1998 شاخص کیفیت هوا بر اساس روش جدید 22 سپتامبر 104 در اولین روز محاسبه شد. 137 و در روز دوم اکتبر 107 است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: علاوه بر کاهش بارندگی که منجر به افزایش خشکسالی خاک در اطراف تهران می شود ، حرکت وسایل نقلیه نیز در افزایش آلودگی م .ثر است. از وسایل نقلیه کمتری استفاده کنید و با رعایت مواردی مانند معاینه فنی کامل ، از افزایش آلودگی جلوگیری کنید.

شهیدزاده با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران در نیمه اول امسال از نظر آلودگی ازن و تعلیق آلودگی مطلوب تر بود ، یادآور شد: سال گذشته اما در کل سالم تر از روزهای گذشته بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا