اجتماعی

کاهش کیفیت هوای ‌پایتخت طی امروز

کیفیت هوا در پایتخت در حال حاضر در حد قابل قبولی است (13 فوریه) ، اما طبق اعلام ناظران کیفیت هوا ، کاهش کیفیت هوا در پایان زمان دور از انتظار نیست.

به گزارش سلام آنلاین. طبق پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، صبح امروز (22 بهمن) کیفیت هوا در بیشتر مناطق به دلیل افزایش ناپایداری جوی و کاهش ترافیک در حد قابل قبولی خواهد بود. وسایل نقلیه در روزهای تعطیل.

اثرات ناپایدار جوی ، همراه با افزایش سرعت باد در طول روز ، گسترش آلودگی را تسهیل می کند و کیفیت هوا در شرایط مناسب باقی می ماند. در عصر ، افزایش ترافیک در عصر به افزایش غلظت مواد کمک می کند که منجر به کاهش کیفیت هوا در مناطق با ترافیک بالا می شود. محدودیت های قابل قبول در بیشتر مناطق پایتخت. .

فردا صبح (22 بهمن) با افزایش ترافیک خودرو ، شاهد افزایش غلظت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در مناطقی با ترافیک بالا خواهیم بود. جو ناپایدار و تهویه مناسب در طول روز منجر به پراکندگی آلودگی می شود.

شایان ذکر است که با ادامه این شرایط جوی تا آخرین ساعت فردا (22 بهمن) ایجاد شرایط قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش سلام آنلاین ، آلودگی هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته مسئله ای کمتر از 2.5 میلی متر با میانگین نرخ 105 است و هوای پایتخت برای گروه در شرایط بدی قرار دارد. در حال حاضر ، شاخص آلودگی “کمتر از 2.5 میلی متر” با حجم متوسط ​​71 است و هوا در حد قابل قبولی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا