اجتماعی

رشد ۱۲۰ درصدی اعتبارات پزشکی خانواده

معاون توسعه و توسعه منابع وزارت بهداشت با توجه به افزایش منابع در تفاهم نامه جدید پزشکی خانواده، گفت: در نسخه جدید این تفاهم نامه تعمیرات، یراق آلات و بهبود استانداردهای خانه بهداشت وجود خواهد داشت. گفت. مشمول.

به گزارش سلام آنلاین، دکتر بهروز رحیمی، معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره نسخه جدید تفاهم نامه پزشکی خانواده گفت: اتفاق خوبی در حوزه سلامت رخ داده است. سیستم مراقبت . . بحث در مورد ارائه خدمات در زمینه پیشگیری و خود مراقبتی است. مهمترین و دقیق ترین مکان برای ارائه این خدمات، مناطق روستایی و شهری با جمعیت کمتر از 20000 نفر و جوامع عشایری است.

وی در ادامه اجرای طرح طب خانواده در کشور طی 20 سال گذشته را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح طب خانواده در کشور در این مدت دارای نوسان بوده است، اما در نسخه جدید تفاهم نامه پزشکی خانواده به دنبال تامین منافع هم افراد و هم نقش و مسئولیت هر گروه در ارائه خدمات باید مشخص باشد.

رحیمی به افزایش اعتبار در نسخه های جدید طب خانواده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات بزرگ در این زمینه تامین منابع پایدار شناسایی شده با هماهنگی سازمان های برنامه و بودجه است و حمایت مجلس از منابع پایدار از محل های ارزش افزوده تجلیل می کند. و مالیات بر سلامت

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت گفت: این طرح 120 درصد منابع را نسبت به 1400 افزایش داده و اعتباری بالغ بر 9600 میلیارد تن دارد و این طرح در تمامی روستاهای کشور اجرا می شود و جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد. 30 میلیون.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، یکی از وظایف اساسی در این تفاهم نامه تامین داروهای مورد نیاز است که باید به طور کامل لغو شود و تامین کامل داروهای مکمل نیز لحاظ شده است.

آقای رحیمی گفت که در تفاهم نامه جدید طب خانواده، نوسازی و نوسازی شفاخانه ها در مراکز صحی سالی تلقی شده است که سال آرام تری را برای مراقبت های بهداشتی در سطح روستاها شاهد خواهیم بود. در خصوص تامین منابع و خدمات.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا