علمی و پزشکی

رشد آمار فوتی‌ها در استان بوشهر /برای مصون ماندن از کرونا چه باید کرد؟

سلام آنلاین / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوت از افزایش تعداد مرگ های بیمارستانی در بیمارستان های بوهات خبر داد.

سعید کشمیری با اعلام این خبر گفت: با ثبت 10 فوت در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان کرونا در استان بوشهر به یک هزار و 377 نفر رسید.

وی با اشاره به افزایش اقامت در بیمارستان در بوشهر گفت: با 123 ثبت نام جدید در بیمارستان ، تعداد بیمارستان های مرکز بهداشت بوشهر به 481 نفر رسیده است.

با توجه به شناسایی شب گذشته بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب ، کشمیر خاطرنشان کرد که با شناسایی بیماران جدید مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب ، تعداد بیماران به 36000 نفر رسید.

دبیر دفتر مبارزه با فساد اداری کرونا ، مسئول مرگ و میر کرونا ، گفت: “با مرگ 10 بیمار یک شبه در بیمارستان استان بوشهر ، تعداد موارد کرونا از زمان شیوع بیماری افزایش یافته است. در این استان 1037 نفر وجود دارد. .

وی با اشاره به بستری شدن 50 بیمار در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های استان بوشهر ، افزود: در حال حاضر 20 بیمار با کمک تجهیزات در حال تنفس هستند. تنفس به دلیل شرایط تنفسی شدید

بیش از 35000 نفر آلوده به ویروس بهبود یافته اند ، اما تاکنون ، طبق پروتکل بهداشت ، تنها راه در امان ماندن از بیماری است.

سعید کشمیری از مردم خواست که برای سلامتی کارکنان بهداشتی که در ماه رمضان شبانه روز کار می کنند دعا کنند و به پروتکل های بهداشتی مانند استفاده منظم از ماسک ، فاصله فیزیکی با دیگران و پرهیز از اجتماعات ، به ویژه اوقات بیشتر خانواده بپردازند.

“آمار نشان می دهد که بیش از 60٪ راه گرفتن تاج در نتیجه وقت خانواده و شرکت در جلساتی مانند عروسی و مراسم خاکسپاری است تا از تاج شما در امان باشد. ماسکها باید مرتباً استفاده شوند. در دستور کار

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا