استان ها

دفاع مقدس ماندگارترین صفحه تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش سلام آنلاین از مازندران، به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع، یادواره جانبازان نیروهای مسلح با عنوان «خط مقدم» امروز در کاخ ساری به همت حراست جامعه نیروهای مسلح برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مایه معرفت و فهم دینی است و تقدیم بزرگترین و طولانی ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان اسلام به یاری عاشورا حماسه خاصی در جبهه حق باطل خلق کردند، گفت: شهدا سرمایه گرانبها و ارزشمند و ماندگاری هستند که از انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره آنان است. وظیفه همه ماست .

سردار ملکی با بیان اینکه هشت سال پاسداری از جنبه های ارزشی و اعتقادی دینی است، تصریح کرد: امروز در تبیین جهاد که یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب است، وظیفه داریم آن قهرمانان را به ما منتقل کنیم. به جوانان

با بیان اینکه امروز جانبازان پاسدار راوی بی سابقه جنگ و راوی دلاورمردی های فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس و الگوی مجاهدت و فداکاری هستند. لزوم احترام و تکریم این اسطوره های جهاد و مبارزه.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش های باستانی استان مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن همچنان در عرصه های مختلف با 43 سال رویکرد و رویکردهای مختلف به ایجاد رعب و وحشت در دل مردم ایران ادامه می دهد. استکبار جهانی باید متوجه شد که مردم ایران دین شریفی دارند و «اهل امام حسین هستند» و برای دفاع از ارزش های ناب اسلامی به پا می خیزند و می جنگند.

وی با بیان اینکه مبارزه رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع ناب است، گفت: رزمندگان اسلام در خط مقدم مبارزه با داعش و با رشادت های شهدا مدافع حرم هستند. و در رأس آن سرلشکر حاج قاسم سلیمانی نیز در این رشته پیروز شد. آنها پیروز می شوند و امروز در میدان پیروز خواهند شد.

46

دکمه بازگشت به بالا