اجتماعی

دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار علی ولی پور گودرزی بامداد روز جمعه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ درگیری شدید بین دو جوان در یکی از خیابان های منطقه دربند تهران به مرکز امداد و نجات پلیس ۱۱۰ اعلام شد. بلافاصله پس از اعلام این خبر، اداره دهم جنایی پلیس آگاهی در محل حضور یافتند و با جسد مردی 25 ساله مواجه شدند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که قاتل بلافاصله پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.

وی افزود: در تحقیقات اولیه جنایتکاران مشخص شد مقتول از نگهبانان یک ساختمان مجلل و با جنایت مواجه بوده و با قاتل جوان درگیر شده و منجر به درگیری خشونت آمیز شده است. بازپرسان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایت، فیلم دوربین های مداربسته ساختمان را ضبط کردند و بلافاصله آن را بررسی کردند و متوجه شدند دوست مقتول که یکی دیگر از نگهبانان ساختمان است، قاتل را مخفیانه وارد اتاق کرده است. اتاق انتظار ساختمان.

از سوی دیگر در تحقیقات مشخص شد که قاتل پس از حضور در ساختمان بازجویی، با درگیری و درگیری جوان را به خیابان برده و او را با چاقو به قتل رسانده و عازم افغانستان شده است. در ابتدا بازپرس اطلاع پیدا کردند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و مخفیانه در قشم مشغول به کار است و همین کافی بود تا متهم یک قدم به دستگیری نزدیک شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بلافاصله به قشم رفتند و پس از ساعت ها جست و جو و رسیدگی، افراد شرور را در جریان عملیات ضربتی دستگیر و منتقل کردند. برو به کلانتری متهم در بازجویی های اولیه نیز به ارتکاب قتل به دلیل فحاشی اعتراف کرد.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم بوده است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار رئیس دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا