اجتماعی

دستگیری مظنون تیراندازی به یک کودک ۶ ساله در آمریکا

مظنونی که به یک دختر 6 ساله و پدرش پس از برخورد توپ بسکتبال به حیاط خانه اش شلیک کرد و او را کشت، در فلوریدا دستگیر شد.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از بی بی سی، رابرت لوئیس سینگلتری 24 ساله دیروز (پنجشنبه) پس از تعقیب و گریز دو روزه در تامپا تسلیم شد.

دو نفر دیگر، یک زن و یک مرد نیز در این تیراندازی زخمی شدند، مردی اهل کارولینای شمالی. مجردی با چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک روبرو است. پلیس متهمان را به دو فقره قتل عمد و یک مورد نگهداری سلاح توسط مجرم متهم خواهد کرد.

مظنون قبلاً به اتهام زدن چکش شخصی در ماه دسامبر برای پلیس شناخته شده است.

حادثه تیراندازی در شهرستان گاستون، کارولینای شمالی، اولین بار در ساعت 7:44 بعد از ظهر سه شنبه به وقت محلی به پلیس گزارش شد. بعداً بازرسان گزارش دادند که یک پسر شش ساله و پدرش به شدت مجروح شده اند. آنها گفتند که جسد یک زن بالغ بر اثر اصابت گلوله زخمی شده و یک مرد بالغ نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

یکی از همسایگان به خبرنگاران گفت که تیراندازی پس از آن اتفاق افتاد که یک توپ بسکتبال به داخل حیاط مظنون غلتید. جاناتان رابرتسون، که در گاستون زندگی می‌کند، گفت که آنها بسکتبال بازی می‌کردند و توپ به داخل حیاط او می‌چرخید. آن را برداشتند. منظره عجیبی بود. ما هرگز انتظار چنین حادثه ای را نداشتیم. ما هرگز فکر نمی کردیم کسی وسط یک کودک این همه سلاح بکشد.

پلیس گفت مظنون قبل از شلیک به همسایه وارد خانه شد و با اسلحه برگشت. ویلیام و دخترش در حالی که همسایه‌ها با عجله به آنها حمله می‌کردند به ضرب گلوله کشته شدند. کودکی که مورد اصابت گلوله قرار گرفت در مصاحبه ای با ABC محلی از تیراندازی صحبت کرد.

این کودک شش ساله گفت: “گلوله برگشت و به گونه ام اصابت کرد.” وی افزود که پدرش در بیمارستانی در شارلوت تحت درمان است. پدر این دختر پس از اصابت گلوله از ناحیه کمر به دلیل مشکلات ریوی و کبدی تحت درمان است.

این آخرین دور از خشونت های مسلحانه در سراسر ایالات متحده است که شامل جوانانی است که گزارش شده است به شخص اشتباه یا خانه اشتباه بروید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا