عمومی

در ایران از فوتبال لذت نمی بریم/ نگاهمان به هر پنج بازی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین آنلاین حسین پیروانی در آستانه بازی پاپوآ و صنعت نفت آبادام ، “ما یک بازی با ساپا داریم ، یکی از پایدارترین بازی ها از نظر مدیریت و فناوری است.” آنها یک باشگاه برنامه ریزی شده هستند و من خوشحالم که دوست خوبم ابراهیم سدهی و کادر فنی او را فردا می بینم. صادقی و سایپا با باشگاه ما مشترک هستند. آنها ابعادی نیستند و فقط به نتایج توجه نمی کنند.

مربی فوتبال صنعت نفت آدان افزود: ساپا و صنعت نفت به فکر آینده فوتبال کشور هستند. به همین دلیل آنها به بازیکنان جوان فضا می دهند. البته سایپا از این نظر حساسیت کمتری دارد. آنها امسال نیز تقریباً همان نتایج را کسب کردند. ما همچنین یک چرخه رشد و توسعه هستیم.

وی گفت: به غیر از جوانی ، ما به دنبال نتیجه نیز هستیم. امیدوارم با آموزش خوبی که هفته گذشته با آزمون انجام دادیم ، بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

پیروان در مورد عملکرد غیرقابل قبول حریف خود در بازی فردا به خاطر آوردند: سایپا با نمایش است. شاید فلسفه کادر فنی آنها خاموش باشد ، اما آنها نرخ بسیار بالایی دارند. غیر معمول نیست که تیم هایی که به دنبال استراتژی های دفاعی هستند ، در مرحله حمله کمتر کارآمد هستند. با این حال ، ساپا بازیکنان خوبی و تکنیکی بالایی دارد.

وی حضور صنعت نفت در جدول دوم را تأیید کرد: طبق برنامه ای که ما داریم هر پنج هفته برنامه ریزی می کنیم. اکنون زمان آن نیست که به نمودارها نگاه کنیم و سعی کنیم ذهن خود را به کسب سهمیه برنده یا برنده اختصاص دهیم. ما هر پنج هفته به دنبال امتیاز مورد نظر هستیم و اکنون خیلی زود است که پایان لیگ را ببینیم. در واقع ما تمام تلاش خود را می کنیم ، طرفداران صنعت و مردم آبادان شایسته بهترین ها هستند.

نفت صنعت ، مربی فوتبال و انتقادات این باشگاه از برنامه های لیگ برتر ، افزود: “فوتبال ایران در حال حاضر خوب نیست.” فوتبال یک پدیده اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و مدیریتی است و همچنین رابطه بین کشورها را نشان می دهد. شعار فیفا لذت بردن از فوتبال است. فکر می کنم در ایران فوتبال را آنطور که باید دوست نداریم. مربیان و افسران با مصاحبه های خود بخشی از جو را تصرف کردند. برخی مشکلات و شکایات به بازی روانی برمی گردد. لیگ ما به لیگ غم تبدیل شده است.

یکی از ناظران افزود: “مربیانی که نتوانند به نتیجه برسند یا اهداف تعیین شده توسط باشگاه را تعیین می کنند و بازی های ذهنی انجام می دهند و دائماً از برنامه بازی ، کیفیت زمین و داور انتقاد دارند.” جو گرمتر است ، به عنوان مثال ، اگر گروه X از موضوعی انتقاد کند ، مخالفان همان فضا را ایجاد می کنند و شروع به انتقاد می کنند.

“به جرات می توانم بگویم بیشترین سرکوب و سو abuse استفاده در لیگ در این سال مربوط به صنعت نفت است ، اما این موردی را نشان می دهد که باشگاه بیانیه ای ارائه داده است. در دو بازی آنها 100٪ گل سالم اعلام نکردند. ما 100٪ مجازات دریافت نکردیم ، اما قبول کردیم که این بخشی از فوتبال باشد. مثل من ، مربیان و فوتبالیست ها اشتباهات داوری را مرتکب می شوند. اما هرگز فکر نمی کردیم این موضوع اصلی فوتبال باشد.

مربی فوتبال صنعت نفت ادامه داد: من می توانم در اسناد نشان دهم این بازی جایی است که گل و پنالتی برای صنعت نفت اعلام نمی شود. من به عنوان جوانترین هوادار فوتبال می خواهم که همه شرایطی را فراهم کنند تا ورزش به لذت خود برگردد و مردم از تماشای فوتبال لذت ببرند. در عین حال ، باید پاکدامن بمانیم و مدام انتقاد نکنیم.

یکی از پیروان گفت: “من از سهیل مهدی و هم تیمی هایش در لیگ تشکر می کنم که بازی را تحت فشار مدیریت کردند.” دو هفته پیش با آلومینیوم اراک بازی کردیم. از آنجا که پروازها برای صنعت نفت در شب امکان پذیر نبود ، ما به طور رسمی از آلیانس درخواست کردیم تا مسابقات را به جای ساعت 3 بعدازظهر در ساعت 14 برگزار کند تا تیم ما بتواند به آباما برگردد. پرواز شبانه. اما به دلایل خوبی ، آنها با این پیشنهاد موافق نیستند و ما اعتراضی نمی کنیم. اما این ساعت باعث شد که ما یک روز بعد از مسابقه از پرواز خود در تهران غافل شویم و تمرینات توان بخشی ما انجام نشود. سرانجام با تاخیر 24 ساعته از تهران به آبادان برگشتیم.

وی گفت: به دلیل مشکلات عروقی و سایر مسائل ، ما قادر به انجام تمرینات توان بخشی نیستیم.

مربی فوتبال نفت صنعت گفت: “در هر صورت واحد لیگ محدود و محدود به برنامه ریزی مسابقه است که ما نیز آن را قبول می کنیم.” همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم تا مردم به دلیل نگرانی های اقتصادی و بیماری های قلبی عروقی بتوانند فوتبال بازی کنند و از آن لذت ببرند. چرا فرهنگ اعتراض واقعاً در حال رشد است؟

سیروس پورموسوی ، مشاهده کننده ویروس گفت: “مکالمه من با سیروس پورموسوی هماهنگ شد و من به دلیل مشکلات پرواز زودتر وارد تهران شدم و اگر تیم ما به موقع پرواز کند ، وی می تواند در آن حضور یابد.” بیا دیگه. “

دکمه بازگشت به بالا