اجتماعی

خودکفایی در تولید مکمل‌های دارویی

رئیس سازمان غذا و دارو شخصاً در ارتباط با قرص هاست و به این موضوع افتخار می کنیم.

به گزارش سلام آنلاین. وی ادامه داد: معتقدم با هم بودن در واقع تعداد رویدادها را در عین حال مثبت ارزیابی می‌کنم، همچنین به دلیل اینکه انرژی مثبتی برای جامعه و ذینفعان ایجاد می‌کند، این همایش‌ها با تمرکز بر تولید برگزار می‌شوند. رویکرد خوب

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و خودکفایی در حوزه سلامت از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی است، گفت: غذا و تغذیه در یک سال گذشته تلاش زیادی کرده است. آمارها نشان می دهد که ما همیشه در تولید خوب عمل کرده ایم و در سال 1402 ثبت شده است.

وی گفت: در زمینه مکمل ها به خودکفایی رسیده ایم و به آن افتخار می کنیم. معتقدم برگزاری همایش غذا و تغذیه واقعا جشنی است برای خودکفایی کشور در حوزه تغذیه.

وی با اشاره به شعار 1403 مبنی بر «تولید با مشارکت مردم» افزود: تولید سال هاست که از سوی مدیریت عالی مطرح می شود که اهمیت این موضوع را نشان می دهد. بنابراین باید آن را مرکز ثقل اقدامات دولت دانست.

رئیس سازمان غذا و دارو موضوع جهش تولید را مطرح کرد و گفت: بنابراین در زمینه جهش تولید باید از نقطه ای به نقطه دیگر برویم و روند اجرایی را با سرعت بیشتری طی کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان غذا و دارو همواره به مسائل تولید توجه می کند، افزود: بررسی ها نشان می دهد که سازمان غذا و دارو همیشه به مسائل تولید توجه دارد، تمرکز روی مسائل تولید است.

وی با تاکید بر اینکه ذینفعان می توانند در مسائل تولید موثر باشند، تصریح کرد: البته مشارکت ذینفعان می تواند در انجام کار بسیار موثر باشد و این امر در سطح جهانی نیز تایید شده است. مشارکت ذینفعان می تواند به نتایج مطلوب منجر شود. بنابراین سازمان غذا و دارو همواره به مسائل مربوط به مشارکت ذینفعان توجه دارد.

ادامه هید

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا