اجتماعی

حضور شهردار تهران در منطقه ۲۰ و حرم حضرت عبدالعظیم

شهردار تهران در اولین مرحله از سفر بعدی خود به پایتخت از منطقه 20 تهران بازدید کرد.

به گزارش سلام آنلاین. علیرضا زاکانی شهردار تهران سفر هفتگی خود به پایتخت را برای بررسی چالش ها و فرصت های موجود در هر منطقه برای افزایش رضایتمندی شهروندان از امروز پنجشنبه 7 آبان آغاز می کند.

شهردار تهران در اولین قدم به منطقه 20 تهران رفت و از نقاط مختلف منطقه بازدید کرد و در جریان موضوع قرار گرفت.

زاکانی برای اولین بار در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حضور می یابد و پس از بازدید و اقامه نماز در حوزه 20 منطقه، ری از پروژه ها و وضعیت منطقه بازدید می کند.

شهردار تهران همچنین با اولیاء حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، خانواده شهدا و مفاخر منطقه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی همچنین نماز مغرب و عشا را در مسجدی در ری اقامه می کند و سپس در جمع به مشکلات آنان گوش فرا می دهد.

معاون استاندار تهران در این برنامه یک روزه از مناطق مختلف منطقه 20 بازدید می کند تا در دیدار با مسئولان این منطقه از نزدیک مشکلات موجود را شناسایی و برای رفع آنها چاره اندیشی کند.

شهردار تهران در اولین برنامه خود در منطقه 20 پس از زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده حمزه بن موسی الکاظم و حضرت طاهر بن زین العابدین و زیارت حاج میرزا عبدالکریم حق شناس، سیدابراهیم. خسرو شاهی، شیخ حسین، حماسه ها و جمعی از بزرگان مدفون در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حضور داشتند و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند ابریشم فاتحه.

پس از زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، جلسه ارزیابی و بازرسی در محل شهرداری تهران در تالار بیستم برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در ابتدای این نشست گفت: خوشحالم که برنامه حضور را از شهر تیبل تهران (ری) آغاز کرده ایم و امیدوارم این حضور منجر به کار و فعالیت های بزرگی شود. در این مناطق و بازدیدها ارتباطات لازم را فراهم می کند، مشکل باید بدون واسطه ایجاد شود و این آغاز باید با فعالیت های جهادی همراه باشد تا به فضل الهی به نتیجه مطلوب برسیم.

زاکانی ادامه می دهد: توجه همزمان به روح و جسم، حق تغییر و تحول، زمینه ساز رشد تعالی و پیشرفت تهران است. تور مدیریت شهر درباره این تغییرات است و امیدوارم مردم شاهد این تلاش ها و تغییرات در شهر باشند.

در این بازدید سجاد محمدعلی نژاد مشاور و مدیر کل حوزه انتخابیه شهردار در ادامه این نشست گفت: پس از پایان جلسه با معاونین هر کدام به منطقه رفته و جلسه ویژه ای با بخشداری برگزار می کنند. نماینده ویژه “آنها خواهند کرد.

مشاور شهردار تهران افزود: با حضور شهردار تهران از چهار پروژه بازدید خواهیم کرد و در پایان جلسه پس از بررسی همه موارد، مصوبه آن اعلام خواهد شد.

سعی کنید فاصله شمال و جنوب تهران را کاهش دهید

جعفربندی شربیانی عضو شورای شهر تهران در این بازدید گفت: جنوب پایتخت بسیار است. مشابه آن «اگر بخواهیم کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در اداره شهر نشان دهیم، حل مشکلات متمرکز در جنوب شهر نمونه ای از این اقدام است.

اعضای شورای شهر تهران پس از این بازدید افزودند: شورای شهر و شورای شهر ششم برای حل و فصل مسائل و کاهش فاصله شمال و جنوب تهران با یکدیگر همکاری می کنند و امیدوارم این شعار در طول سال جاری محقق شود. سلطنت شهر

سفارشات تامین مالی برای بازسازی علفزار سالم

شهردار تهران پس از این جلسه از علفزارهای سالم شهر 20 و آخرین وضعیت بازسازی آن برای استفاده عموم بازدید و دستور تامین اعتبار بازسازی آن را صادر کرد.
به گفته کارشناسان اعتبار، نیاز به بازسازی الگوی شهر سالم منطقه 4 میلیارد تومان برآورد شده است.

پیشنهاد احداث معابر و فضای سبز در امتداد بزرگراه امام علی(ع).

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز از تقاطع مدن و بام ری بازدید کرد. در این بازدید از شهرداری منطقه 20 درخواست ایجاد مسیر پیاده روی و فضای سبز در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) که هنوز به بزرگراه آزادگان نرسیده است برای استفاده عموم از این منطقه گرفته شد.

دیدار زاکانی از خانواده شهید علی معطری

شهردار تهران در ادامه مسیر منطقه 20 از خانواده شهید علی معطری دیدار کرد.

شهید علی معطری متولد 21/04/1344 در تاریخ 22/02/1362 در عملیات والفجر 1 در فکه به شهادت رسید.

به گزارش شهر در این جلسه، جعفربندی شربیانی، شورای شهر تهران، سجاد محمدعلی نژاد، مشاور و مدیرکل حسین نظری شهردار، محمد مقدم معاون هماهنگ کننده منطقه، داود گودرزی رئیس حراست، ریاست جلسه را بر عهده داشتند. عبدالرضا گلپایگانی، معاون عمرانی مجتبی شفیعی، معاونت معماری و شهرسازی، محمدامین توکلی زاده معاون حمل و نقل و ترافیک، عباس شعبانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی، معاونت فناوری و عمران و …. حاضر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا