ورزشی

حریف ایران در جام جهانی یک هافبک از دست داد

با توجه به اینکه انگلیس تقریباً دو ماه دیگر در قطر برای جام جهانی بازی می کند و امروز یک بازی مهم مرحله گروهی با تیم ملی کشورمان برگزار می شود، سرمربی سه شیرها خبر بدی را دریافت کرد. مصدومیت کالوین فیلیپس یکی از بازیکنانی که اخیرا به تیم ملی دعوت کرده است.

فیلیپس که در بازی مقابل ولوز برای منچسترسیتی به میدان رفت، از ناحیه کتف به شدت آسیب دید.

به گزارش رسانه های انگلیسی، فیلیپس در واقع دو بازی انگلیس در لیگ ملت های یوفا مقابل آلمان و ایتالیا را از دست داده است و احتمال غیبت او در جام جهانی وجود دارد.

حالا سرنوشت فیلیپس در جام جهانی به تصمیم منچسترسیتی بستگی دارد. اگر باشگاه به این نتیجه می رسید که هافبک انگلیسی باید شانه اش را روی تیغ جراحی بگذارد، جام جهانی را از دست می داد.

تابستان گذشته که انگلیس به فینال جام ملت های اروپا رسید، فیلیپس در سه شیرها درخشید و یکی از بازیکنان کلیدی گرت ساوتگیت بود. او در این فصل مشکل دیگری از ناحیه شانه خود دارد.

منچسترسیتی هافبک انگلیسی لیدز را با مبلغ 42 و 42 متر به خدمت گرفته است، اما او در طول مدت حضورش در این باشگاه سه مصدوم شد. رودری، ملی پوش اسپانیایی، این فصل در غیاب او برای فیلیپس برای سیتی بازی کرده است و هافبک انگلیسی پس از بازگشت به میادین دوباره دچار مصدومیت شد.

دکمه بازگشت به بالا