اجتماعی

حاجی پور: باید توصیه های بهداشتی کرونا را رعایت کنیم

سخنگوی کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به اینکه می بینیم ویروس کرونا شناسایی نشده است، باید هوشیار باشیم و دستورالعمل های بهداشتی مانند پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنیم تا دچار مشکل نشویم.

رضا حاجی پور در گفت وگو با سلام آنلاین، درباره لزوم رعایت پروتکل بهداشتی کرونا اظهار کرد: کرونا ویروسی ناشناخته است و پزشکان ما با آزمون و خطا با آن مقابله می کنند و از این طریق واکسن تولید می شود.

وی گفت: با توجه به جهش‌های موجود در ویروس کرونا، در صورت آگاهی کامل پزشکان از این ویروس، مانند هر ویروس دیگری که در گذشته محافظت شده و با واکسن‌ها و واکسن‌های خاصی ختم شده، اقدام خواهند کرد. خوب. ویروس. این کار را کردند، اما ویروس کرونا ناشناخته است و ما با آزمون و خطا پیش می رویم و مراحل تغییر زیادی را طی می کند و هر بار ویروس تحت شرایط خاصی خود را نشان می دهد.

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا هنوز مشخص نیست، باید هوشیار باشیم و دستورالعمل های بهداشتی و درمانی مانند پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را که برای ما در نظر گرفته اند رعایت کنیم. سفارش. برای جلوگیری از هر گونه مشکل.

حاجی پور در پایان گفت: این ویروس همچنان در بین ما است بنابراین همچنان باید پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا