اجتماعی

بازنگری پروتکلهای بهداشتی مشاغل در ماه‌های آینده/میانگین رعایت پروتکل ها هفته گذشته ۴۱ درصد بود

“با توجه به تسریع روند واکسیناسیون و افزایش پوشش آن در کشور ، تلاش ما این است که پروتکل بهداشتی پس از واکسیناسیون و گروه های آسیب پذیر را مرور کنیم. ”

به گفته مهندس سلام آنلاین ، محسن فرهادی ، “مشاغل حساس ، خدمات گرا و محدود ، مانند مغازه ها و مغازه ها ، بخشی از اولین تیم پر رفت و آمد هستند که باید در برخی از کارها آنها را محدود کنیم. ما برخی را اجرا خواهیم کرد ، اما به دلیل تسریع واکسیناسیون در کشور ، این پروتکل ها در ماه های آینده تغییر کرده و بر اساس انزوا اجرا می شوند.

وی افزود: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی هنوز در کشور خوب نیست و متوسط ​​پایبندی به این پروتکل ها در کشور در هفته گذشته حدود 41 درصد بود. به گفته وزیر بهداشت و مسائل مطرح شده در ستاد ملی کرونا ، پروتکل ها و محدودیت ها دقیق تر است. اگر پوشش واکسیناسیون به بیش از 70 reaches برسد ، ما پروتکل را به ارائه دهنده و گیرنده ای که دو بار واکسن دریافت کرده و ایمن است پیوند می دهیم.

معاون فنی مرکز محیط زیست و بهداشت کار وزارت بهداشت هشدار داده است که اطلاعات افرادی که دوبار واکسینه شده اند و در سیستم وزارت بهداشت موجود است باید به سیستم Gil و مرکز بهداشت و ایمنی کار مرتبط باشد. به عنوان ابزار نظارت وزارت بهداشت ، این اطلاعات را می توان دریافت و در تلفن همراه همه مشاهده کرد. به عنوان مثال ، فرد واکسینه نشده نمی تواند به سینما برود و فیلم تماشا کند ، بنابراین این فرد باید دوبار واکسینه شود و هنگام خرید بلیط ، این را باید به طور سیستماتیک پرسید.

مهندس فرادی گفت: “همکاران ما در بررسی پروتکل های بهداشتی در همه موقعیت ها و تیم ها فعال بوده اند.” به عنوان مثال ، در مورد ترانزیت در خانه ، همکاران ما مساحت و میزان تهویه مطبوع را محاسبه می کنند تا تعیین کنند که یک فرد چقدر زمان نیاز به خرید در اتاق ترانزیت یا حضور افراد در خانه دارد ، حتی اگر آنها از این امر جلوگیری کنند. مهم نیست چقدر کرونا داده می شود ، واکسن باید تزریق شود و چقدر باید در هر تزریق تزریق شود؟ هدف ما از تغییر پروتکل این است که افرادی را که در برابر کرونا واکسینه نشده اند محدود کنیم تا از خدمات استفاده نکنند و در عوض افرادی که پروتکل را رعایت کرده اند و دوبار واکسینه شده اند باید واکسینه شوند. تشویق ویژه.

وی گفت: “هدف مشترک ما این است که سعی کنیم سلامت را با معیشت و اقتصاد مردم مرتبط کنیم تا زندگی افرادی که از پروتکل بهداشت پیروی می کنند تحت تأثیر قرار نگیرد.” در حال حاضر ، تعداد کمی ممکن است پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند و این کار و زندگی همه را مختل می کند. از نظر کارشناسان ، این رویکرد پیچیده و اجرای آن امکان پذیر و شدنی است ، اما شرط اصلی آن افزایش پوشش ایمن سازی در گروه های مختلف است تا سلامت تیم را با اقتصاد مرتبط سازد.

به گفته وب سایت وادا ، معاون فنی مرکز محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت ، “متأسفانه درصد استفاده از ماسک صورت در کشور به کمتر از 50 درصد رسیده است ، اگرچه برخی استانها شرایط مطلوبی دارند. .. “وضعیت مصرف انبوه در تهران حدود متوسط ​​ملی و حدود 50 درصد است. با این حال ، در برخی مناطق تهران وضعیت مصرف انبوه بسیار خوب و در برخی مناطق نامناسب و در مراکز خدماتی است. برخی مانند رستوران های داخل آن بسیار نامناسب است متأسفانه هوای بد در برخی از رستوران ها عامل شیوع بیماری است. هوای بد و کمبود هوای تازه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا