اقتصادی

جلسه رفع مشکلات کارخانه تعطیل‌شدۀ قند نورآباد و ممسنی برگزار شد

در جلسه رفع تعطیلی کارخانه های قند نورآباد و ممسنی که در حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد مقرر شد کارخانه داران تا قبل از ۱۵ آبان برای بازسازی و آماده سازی کارخانه وقت بگذارند. استانداری اداره کل صنعت، معدن، تجارت و دادگستری استان فارس ضمانت های لازم برای اجرای این برنامه را ارائه و ارائه می کند.

به گزارش سلام آنلاین، جلسه رفع تعطیلی کارخانه های قند نورآباد و ممسنی با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، نماینده کارخانه داران، استاندار فارس و نماینده وزارت صنعت برگزار شد. معدن و تجارت آنها با بازگشایی کارخانه موافقت کردند.

در این جلسه مقرر شد کارخانه داران برنامه زمانبندی بازسازی و آماده سازی کارخانه را تا 15 آبان ماه به استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و دادگستری استان فارس ارائه و ضمانت های لازم را ارائه کنند. برای اجرای این برنامه . .

پیرو این اقدامات، هماهنگی تولید و رفع مانع از سوی ستاد استانی فارس، اقدامات لازم را برای به تاخیر انداختن تقاضای معوقه تجهیزات از کارخانه انجام خواهد داد.

همچنین لازم به ذکر است پس از اجرای برنامه بازسازی و راه اندازی 80 درصدی کارخانه توسط کارخانه دار و تایید اداره کل صمت، وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات لازم را جهت بررسی انجام خواهد داد. و تصویب سرمایه در گردش. اجرای این واحد تولیدی.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت سیزدهم برای تسهیل و رفع موانع تولید تلاش خواهد کرد و با اجرای برنامه های دقیق و کارشناسان، تولید را برای تولیدکنندگان تسهیل و سودآور خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا