اقتصادی

جزئیات پرداخت وام مسکن به بازنشستگان

جزئیات جزئیات بازپرداخت وام رهنی به بازنشستگان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: “محل اقامت به منظور رفاه حال بازنشستگان تأمین اجتماعی به افراد بی خانمان پرداخت می شود.”

به نقل از سلام آنلاین ، به نقل از بانک رفاه کارگران ، اسماعیل الله گگانی گفت: “در سال جدید ، طبق سهمیه بانک در بودجه ، قانون پرداخت.”
وی گفت: “طبق برنامه اولیه ، وزارت مسکن و شهرسازی قرار است زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران با حمایت و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی مسکن بازنشستگان بی خانمان را تأمین می کند.” این افراد می توانند مسکن تهیه کنند. “باید اقدامی انجام شود.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و بازنشستگان اظهار داشت: سال گذشته حجم تسهیلات قرض الحسنه به این گروه از مشتریان از 230 میلیارد به 2230 میلیارد دسی بل افزایش یافته است. ویروس ها و نیازهای مراقبت های بهداشتی آنها 330،000 دلار مخفیانه و شخصی می خرند.
وی افزود: پرداخت غیبت ، بدون اشاره به بازنشستگان و بازنشستگان سازمان های تأمین اجتماعی ، به شعبه بانک یک رویداد ویژه در سیستم بانکی است و به دلیل سازماندهی زیرساخت ها و سیستم های فناوری اطلاعات است. پرداخت غیاب در هر سال مورد نیاز است جدید ادامه خواهد یافت
“علی رغم همه مشکلات و فشارهای کاری علاوه بر پرداخت های عیدی ، در آخرین روزهای سال گذشته بانک ها موفق به پرداخت پرداخت حقوق بازنشستگی به حساب خود شدند که این نتایج حاصل از کار مشترک است. “و مشارکت وزارت تعاون و رفاه اجتماعی ، سازمانهای تأمین اجتماعی ، انجمنهای بازنشستگی و بانکها.
در این نشست ، بیات ، رئیس مرکز بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: “در شرایط منحصر به فرد شیوع ویروس کرونا ، فرصت هایی را برای پرداخت های مستقیم به مکان های بزرگ امدادرسانی فراهم می کند. در اینجا مراقبت از سلامت بازنشسته
وی افزود: “سال گذشته ، پرداخت غیرحضوری ، پرداخت به موقع عیدی به بازنشستگان و حقوق بازنشستگی و اختلاف حقوق برابر در آخرین روز سال گذشته از جمله خدمات بود.” مهمترین بانک رفاه کارگران. آنها بیشتر بازنشسته می شوند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا