اجتماعی

ضرورت بررسی شفافیت، رتبه بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس

یک نماینده مجلس کرمانسا گفت: “پس از تصویب طرح تسهیل مجوزهای شفاف کسب و کار در برابر استخدام ، انحصار و تضاد منافع ، باید شفافیت ، رتبه معلمان و حقوق بازنشستگی برابر معرفی شود.” در اسرع وقت در دستور کار مجلس قرار بگیرید.

به گزارش سلام آنلاین ، محمد رشیدی در حساب رسمی خود در توییتر نوشت: در اسرع وقت حقوق مساوی یکسان ارائه کنید. این باید در دستور کار مجلس قرار گیرد تا به مردم نشان دهد که مجلس یازدهم مردمی و انقلابی است ».

به گزارش نمایندگان سلام آنلاین در جلسه علنی روز یکشنبه (13 آنلاین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه های تسهیل در صدور پروانه کسب مطابق با اصول ماده 1 این برنامه و تبصره های اول تا ششم ، با 175 رای موافق ، 6 رای مخالف و 5 رای ممتنع از 230 نماینده حاضر در دادگاه ، به تصویب رسید. در تاریخ 20 اکتبر ، اداره ثبت موظف است امتحان سالانه دفاتر اسناد رسمی را برگزار کند. نمایندگان همچنین به بررسی برنامه هایی برای تسهیل صدور مجوزهای تجاری در 12 اکتبر ادامه دادند.

علی خضریان ، سخنگوی کمیته نود شورای اسلامی ، اخیراً در مورد برنامه های تسهیل در صدور مجوزهای تجاری با سلام آنلاین صحبت کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا