اقتصادی

تکریم مودیان مالیاتی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور فردوسی معاون اداری و توسعه منابع اداره خان، دادستان مالیاتی خوانساریان، خلیخواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی نادری مدیرکل استانی شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و حاکمیت گمرک از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق سید محمود موسوی صانع تقدیر کرد. رئیس جدید سازمان امور مالیاتی استان قزوین منصوب شد.

سید محمود موسوی صانع گفت: مسئولیت در نظام اسلامی مانند امانت سنگین به ویژه مالیات است و وقتی شرایط اقتصادی سخت تر است، کار ما سخت تر می شود اما با کمک همکاران، با تجربه امیدواریم. برای موفقیت در مرحله انتقال

وی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور به منظور تضمین وصول مالیات با تحول نظام مالیاتی، طرح مدرن سامانه مودیان را از اول دی ماه و به منظور تنویر افکار عمومی راه اندازی کرد. همه ابعاد اقتصاد کشور و زوایای پنهان آن، مالیات متولی مهمی است و همه باید برای اجرای آن همکاری کنند.

موسوی صانع تصریح می کند: اعتبارات مالیاتی متعلق به مودیان است و باید بهترین خدمات را دریافت کنند، بنابراین در هر اداره مالیاتی باید پایه احترام به مردم ایجاد شود.

همچنین ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور، سید محمود موسی صانع مدیر عامل سابق این سازمان به عنوان رئیس جدید مالیاتی استان قزوین معرفی شد.

سید محمود موسوی صانع دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و در سال 1378 از وزارت اقتصاد در دانشگاه اقتصاد بورسیه دریافت کرد و به مدت چهار سال کارشناس ارشد مالیات، چهار سال رئیس اداره امور مالیاتی بود. از امور مالیاتی به مدت چهار سال، عضویت در شورای عالی مالیاتی به مدت یک سال و در سالهای اخیر به عنوان دادیار مسئول اجرای مالیات در استان همدان مشغول به کار بوده است.

عباسپور به مدت دو سال مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین بود.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا