اجتماعی

توصیه سازمان سنجش به داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرده است که داوطلبان مهلت ثبت نام را تا پایان مهلت ثبت نام به تاخیر نیندازند.

به گزارش سلام آنلاین. بر اساس اطلاعیه واحد ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش که از روز چهارشنبه ۱۹ اسفندماه آغاز شده است، تا روز دوشنبه شانزدهم ماه جاری ادامه دارد و ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بر این اساس داوطلبان واجد شرایط پس از پرداخت دو میلیون و 300 هزار ریال به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزشی کشور مراجعه و ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه در مقاطع مختلف فرآیند آزمون، این سرویس به صورت پیامکی به داوطلبان ارائه می شود. بنابراین داوطلبان برای استفاده از این سرویس باید 30000 ریال بپردازند.

مهلت ثبت نام در آزمون تمدید نخواهد شد و داوطلبان بایستی در مهلت فوق نسبت به ثبت نام خود اقدام و از تاخیر تا آخرین روز خودداری نمایند.

داوطلبانی که در آزمون استخدامی شرکت می کنند باید پس از ثبت نام، شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت کرده و تا پایان مراحل جذب نزد خود نگه دارند. ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

بر اساس اطلاعیه سانسه، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته شغلی معلمان ابتدایی یا معلمان ابتدایی و معلمان استثنایی از روز سه شنبه 5 روخه پیسک چهناچ سامریتیساک جهت مشاهده و چاپ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد. . و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روز جمعه هشتم برگزار خواهد شد و بر اساس آمار، شرکت کنندگان در اردیبهشت ماه جاری در ولسوالی های استان برگزار خواهند شد.

ثبت نام نهایی از بین داوطلبان پیشنهادی آموزش و پرورش تا سه برابر ظرفیت در حد ظرفیت و بر اساس اولویت انتخابی حداکثر تا دو کد استخدامی محلی نسبت به سایر داوطلبان و بر اساس قانون خواهد بود. سهمیه داوطلبان معادل یک بار توانایی بوده و برای ادامه گزینش و گذراندن دوره های تخصصی در اداره کل آموزش و پرورش استان محل کار و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته خواهند شد. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا