اجتماعی

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ۶ اسفند

ثبت نام نهمین آزمون مرکزی استخدامی دستگاه اجرایی کشور در سال 1400 که از روز چهارشنبه 26 بهمن ماه آغاز شده بود، بنابر اعلام سازمان سنجش به روز جمعه 6 اسفندماه موکول شد. از این طریق 34 هزار و 800 نفر در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار می شوند.

به گزارش سلام آنلاین. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام نهمین آزمون مرکزی استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و داوطلبان می توانند به صورت مستمر در این دوره حضور یابند. , 2014) مهلت ثبت نام در آزمون.

زمان دریافت کارت جلسه آزمون فرا رسیده است

نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دو نوبت جداگانه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه مندرج در رشته های استخدامی آموزش و پرورش از روز سه شنبه (14 اردیبهشت 1301) و آزمون استخدامی رشته های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش روز جمعه (15 اردیبهشت 1401) تهران.در نواحی استان.

شرایط ویژه کاری وزارت آموزش و پرورش

به گفته وزیر آموزش و پرورش، علاوه بر شناخت افراد از طریق کنکور سراسری، آزمون گزینش نیز باید هر ساله برگزار شود تا کارکنان ثبت نام در دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به نام ماده 28 دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند. اساسنامه دانشگاه سهمیه استخدامی دریافتی در سال جاری 34 هزار و 800 نفر می باشد.

در طول دوره آموزشی یکساله داوطلبانی که دارای شرایط زیر باشند از جمله شرایط ویژه استخدام در این وزارتخانه می باشد.

بر اساس مجوز سازمان اداری و کار کشور در مورخه 19/02/1300 و مفاد ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، مشمولانی که در قرارداد استخدامی آموزش و پرورش در رشته آموزشی شناخته می شوند، الزامی است. دوره متقاطع یک ساله (این دوره شامل مجموعه دوره های تخصصی و کارآموزی (نظریه های تخصصی) است که برای فارغ التحصیلان رشته ها و نظریه های مختلف پذیرفته شده در آزمون استخدامی برگزار می شود. دانشگاه فرهنگیان (تدریس، تدریس، تدریس، آموزش، مشاوره، مراقبت های بهداشتی و درمانی) ) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (کارورزی) بدون حقوق و مزایا جهت موفقیت در دوره دستور کار صادر نمایید.

دانشجویانی که از حضور در کلاس‌ها، امتحانات و دوره‌ها خودداری می‌کنند، انصراف، از سرگیری فرآیند جذب و ملزم به پرداخت هزینه آموزشی و خسارت خواهند بود.

بخشی از هزینه برگزاری دوره آموزشی یک ساله (آموزش و خدمات رفاهی) به عهده داوطلب خواهد بود و در صورت انصراف هر داوطلب از تحصیل و کار در طول دوره آموزشی یک ساله آن سال، وزارت آموزش و پرورش. می تواند به صلاحدید خود تصمیم بگیرد هزینه های مربوطه را محاسبه و بدست آورد.

شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی یک ساله پس از قبولی نهایی و تایید صلاحیت های عمومی با گزینش توسط دانشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزشی یک ساله (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام خواهد شد. رعایت قوانین و مقررات اعلام شده توسط دانشگاه مجری دوره الزامی می باشد.

پذیرفته شدگان نهایی دوره های فنی و حرفه ای جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی یکساله باید از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی www.Sru.ac.ir و پذیرفته شدگان نهایی باشند.تدریس مراقبین سلامت، مشاور و فرهنگیان نیز می توانند این موضوع را از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir پیگیری کنند.

دوره آموزشی یکساله جزء سال خدمت محسوب نمی شود و صرفاً شرط عقد قرارداد استخدامی در بخش آموزش می باشد. گواهی فارغ التحصیلی برای آموزش عالی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر نیست.

پس از اعلام نتایج نهایی، محل برگزاری دوره آموزشی یکساله بر اساس کار خود تعیین خواهد شد.

تغییرات محل آموزش مگر اینکه شغلی مرتبط با جنسیت وجود داشته باشد از طریق دانشگاه فرهنگیان بررسی می شود.

شرکت کنندگان در زمان ثبت نام در دوره یک ساله باید گواهی قرائت و روانخوانی قرآن و ICDL ارائه دهند در غیر این صورت باید قبل از پایان دوره آن مدارک را ارائه دهند. دوره آموزشی سالیانه

دانشگاهی که دوره آموزشی را برگزار می کند مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه کارآموزان ندارد، در صورت وجود امکانات و نیازهای مردم با قیمت های مربوطه می توانند خدمات ارائه دهند.

افرادی که پس از گذراندن موفقیت آمیز یک سال دوره آموزشی در یکی از مناطق آموزش و پرورش خارج از کشور شغل دریافت کرده اند برای تعیین محل کار به اداره آموزش و پرورش استان مربوطه تحویل داده می شوند.

داوطلبان کارآموزی (مهارت های صنایع دستی) باید دارای مدرک فوق لیسانس یا در صورت وجود مدرک کارشناسی، مدرک حرفه ای باشند.

به استناد تصویب جلسه 965 مورخ 17/4/1388 شورای عالی آموزش و پرورش و 4 تبصره در همین ماده «نحوه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش» مصوب 833 جلسه مورخ 27/. 8/1389 انقلاب فرهنگی استخدام و هر گونه شغل در آموزش و پرورش در حوزه آموزش و پرورش بر اساس نیازهای اکوسیستم خدماتی در استان ها انجام خواهد شد، لذا پس از طی مراحل جذب (گیرندگان) یک اکوسیستم خدماتی استانی را ترک خواهند کرد. به مثابه گسست روابط استخدامی تلقی می شود و حفظ صف، کار استان خواهد بود.

فارغ التحصیلان مرکز تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان (سابق) و فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد به خدمت در وزارت آموزش و پرورش هستند، امکان ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند.

دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت در نهمین آزمون مرکزی استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا