استان ها

سواد رسانه‌ای رویکردی آموزشی و مهارتی ضروری است

Anapi imei Hijah Tali Ali Ali Tay-Nasap ، عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: “در حال حاضر ، تنها واحد موثر در آموزش اجتماعی رسانه است.” سواد رسانه ای این فوری ترین نیاز امروز جامعه ما است و استفاده از ظرفیت در این امر به دلیل فعالیت های فرهنگی و آموزش نیروهای مذهبی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه “سواد رسانه ای یک رویکرد آموزشی و حرفه ای است” ، افزود: سواد رسانه ای به معنای دسترسی به تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و ایجاد پیام از طرق مختلف است. ممکن است مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد. جامعه یادگیری و در راستای اهداف دانشگاه اسلامی اسد را معرفی کنید.

عطایی گفت: دانشگاه اسلامی اسد در زمینه رسانه و اینترنت نقش بسزایی داشته و افتتاح سمینارهای آنلاین در نیمه آخر سال از مهمترین دستاوردهای دانشگاه اسلامی اسد در این زمینه است. این.

وی با اشاره به وقایع کابالا و شخصیت امام سجاد (علیه السلام) گفت: امام (بان) 34 سال پس از حوادث کابالا امام شد ، دوره ای که اوج ظلم به بنیامین و دوران خفقان ، اما امام سجاد (ع) زمان را به گونه ای نامفهوم توصیف کرد. مجلس (فیبی) در آن زمان از طریق نماز و پنهان کاری و نیاز به کنترل ، کنترل و اسلام را حفظ کرد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا