اجتماعی

تامین آب شرب مناطق عشایری استان تهران

رئیس اداره امور پناهندگان تهران از اجرای سه پروژه آبرسانی به مناطق مسکونی استان تهران با اعتبار 20 میلیارد ریال خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت وگو با سلام آنلاین وی با تشریح روند تامین آب مناطق پرجمعیت استان تهران گفت: “بدون شک ، تامین آب پاک در مناطق بهداشتی بسیار ضروری است. استفاده شد. “

وی افزود: به دلیل بارش شدید باران و کاهش ذخایر آب ، تامین آب سالم در دستور کار قرار دارد اما به دلیل حضور و زندگی مردم در این منطقه امکان پذیر نیست. مشکلات. ” تا کنون بیش از 3000 سیلندر و سه پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در سیستم سنتی لارا اجرا شده است و ما تلاش می کنیم زندگی مردم را کمی تسهیل کنیم.

رئیس پناهندگان تهران گفت: راه 250 کیلومتری تعمیر و نگهداری می شود ، مغازه های سالمندان برای رفع نیازهای خانواده ها راه اندازی می شود و دو مرکز برای حمایت از بی خانمان های شرق ایجاد می شود. و بخش غربی منطقه لارا ، شامل مراقبت های بهداشتی و درمانی و دامپزشکی ، یکی از خدماتی است که به جوامع قبیله ای استان تهران ارائه می شود. از 500 کیسه آرد خوراکی در میان خانواده دادا دالا ، این اقدام دیگری است که تاکنون برای بهبود دامداری در این منطقه اجرا شده است.

ذبیحی در مورد آخرین وضعیت استقرار در تابستان ، گفت: “این جامعه مشغول تولید و زندگی در چادرهای این مناطق تا اواسط سپتامبر از جمله مناطق شمیرانات ، دماوان و فیروزوکو هستند و سپس مهاجرت را آغاز می کنند.” منطقه پاییزی آنها . “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا