علمی و پزشکی

تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه در مدارس و دانشگاه ها

جلسه کمیته تخصصی کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش سلام آنلاین، محمد مخبر با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: لازم است تمامی دستورالعمل های آگاهانه و پروتکل های مصوب با تعهد اجرا شود. و اقدامات لازم را برای حفظ کامل سلامت و جان دانش آموزان انجام دهد.

این منبع خاطرنشان کرد: با توجه به عرضه کافی واکسن در کشور، فرآیند واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر کشور باید تکمیل شود.

وزیر بهداشت در این دیدار که با حضور وزیر بهداشت، درمان، آموزش، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش کشور اسلامی، دفتر ریاست جمهوری و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد، گفت: خوب است. با واکسیناسیون در سراسر کشور در ماه های اخیر شاهد افزایش یا جهش ناگهانی بیماری های قلبی عروقی در کشور نبودیم.

وزارت بهداشت همچنین گزارش هایی از بیماران سرپایی، بستری، فوت و بیماری های عروق کرونا قلب، آخرین وضعیت کوید 19 در ایران و جهان و همچنین میزان واکسیناسیون در دو کشور و حدود 26 میلیون نفر را منتشر کرد. مردم ایران در برابر سومین نوبت ویروس کرونا واکسینه شدند.

همچنین در این جلسه تاکید شد با وجود موج اپیدمی ها و سویه های جدید ویروس و علیرغم کاهش ایمنی در جامعه واکسینه شده، اقدامات و اقدامات لازم انجام شود. بیماری های عفونی به ویژه در گروه. آسیب پذیری را فراهم می کند.

وزارت آموزش و پرورش همچنین گزارشی از آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و پذیرش و پذیرش در کلاس‌های درس و همچنین اقداماتی که باید با توجه به شکاف بهداشتی و اجتماعی در کلاس‌های درس انجام شود، منتشر کرد و تاکید کرد: گزارشی از این موضوع گزارش نشده است. بیماری عروق کرونا قلب تاکنون در بین دانش آموزان و مدارس.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا