اجتماعی

بوستان‌های مادر و کودک نشان از تبعیض بین زن و مرد ندارد

رئیس کمیته بهداشت و درمان شهر تهران با اشاره به وجود پارک های مادر و کودک در سراسر جهان گفت: فعالیت های قابل تقدیر شهرداری نه تنها تبعیض بین زن و مرد نیست، بلکه به نیازها و جایگاه مادر نیز توجه دارد. و کودک

سوده نجفی در گفت وگو با سلام آنلاین، وی در خصوص پروژه پارک سلامت مادر و کودک و ممنوعیت ورود مردان نیز گفت: موضوع تقسیم بندی و احداث پارک سلامت مادر و کودک در سال 1379 با موافقت «گسترش فضاهای ورزشی و تفریحی بانوان در سال 1379» مطرح شد. تهران.«توسط مسلمانان. شورای شهر تهران.

وی با بیان اینکه در این مصوبه که حاوی ماده واحده است، شهرداری تهران موظف شده است «به گذراندن اوقات فراغت بانوان و استفاده مؤثرتر از امکانات موجود تهران در ورزش و تفریح ​​بپردازد.» سلامت در همه زمینه‌ها و ایجاد فضای مناسب ورزشی در کلیه زمینه ها برای ورزش بانوان.و کودکان باید به تایید شورای شهر تهران در نقاط مختلف تهران برسد.وجود و همچنین طراحی و اجرای فضاهای خصوصی در پارک عمومی نوساز در محدوده و حریم آن به عنوان پارک اصلی.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران افزود: از این رو بخشی از پارک ها در مناطق مختلف شهر به منظور تامین آسایش و آسایش بانوان به منظور ارتقای سلامت روانی خیابان ها تقسیم بندی شده است. بسیاری از پارک ها از جمله باغ سلیمانیه در منطقه نبرد و پارک باقری زند در جاده کارون به مکان های آزمایشی برای مادران و فرزندانشان تقسیم شده است.

وی افزود: به یاد داشته باشید که پارک های مادر و کودک در همه جای دنیا وجود دارد و فعالیت های شهرداری ستودنی است، نه تنها تبعیض بین زن و مرد را نشان نمی دهد. توجه به نیازها و موقعیت مادر و فرزند است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا