اجتماعی

پیش‌بینی وجود ۱۵۰ کودک معتاد متجاهردر تهران/ فقط ۲۵ تن جمع‌آوری شده‌اند  

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران وضعیت نگهداری معتادان با شرایط خاص در بازداشتگاه ماده 16 را تشریح کرد.

مصطفی هادی زاده در گفت وگو با سلام آنلاین، در خصوص شرایط نگهداری معتادان دارای شرایط خاص در بازداشتگاه، ماده 16 می گوید: هیچ معتادی مشمول روال مراقبت نمی شود. حمایت ویژه از معتادان متجاهر با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است که در جریان معاینه به مراجع قضایی توصیه می کنند که فرد را طبق دستور به مرکز بهداشت معرفی کنند.

فضای ذخیره سازی برای معتادان زیر 18 سال وجود دارد.

پیش بینی وجود 150 کودک معتاد؛ فقط 25 نفر جمع آوری کردند

وی با تایید اینکه شهرداری تهران مرکز نگهداری معتادان زیر 18 سال، معتادان بالای 65 سال و معتادان متجاهر را ایجاد کرده است، گفت: زخم‌های باز وجود دارد. در حال حاضر شهرداری تهران برای معتادان زیر 18 سال مرکز نگهداری معتادان متجاهر راه اندازی کرده و پلیس با دستور مقام های قضایی متهمان را جمع آوری و برای بازرسی در اختیار شهرداری تهران قرار داد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: برآورد پلیس حدود 150 معتاد زیر 18 سال داریم که از این تعداد حدود 25 نفر جمع آوری شده اند.تاکنون تنها دو نفر در بازداشت هستند. یک خانواده شد.

هادی زاده همچنین درباره نگهداری همجنس گرایان در بازداشتگاه های ماده 16 توضیح داد و گفت: برآوردی انجام شده اما تاکنون هیچ مورد تراجنسی به ما ارجاع نشده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا