تازه های کسب و کارعمومی

بهترین نرم افزار برای دوربین مداربسته

وقتی از «دوربین IP» یاد می‌کنیم، معمولاً منظور دوربینی است که به نوعی از اینترنت استفاده می‌کند تا بتواند کار خود را انجام دهد. یک دوربین مداربسته معمولی دوربین را از طریق سیم به کامپیوتر متصل می‌کند. یک دوربین IP از طریق اینترنت متصل می‌شود. گاهی اوقات، اتصال از راه دور است.این بدان معناست که دوربین ممکن است در یک مکان باشد و همچنان به کامپیوتر دیگری که کیلومترها دورتر است متصل باشد.

نرم افزار های انتقال تصویر دوربین مداربسته اندروید و IOS چیست؟ | هایک ویژن

با این حال، بسیاری از دوربین‌های IP در یک خانه نصب می‌شوند و تنها چند فوت/متر تا نزدیک‌ترین کامپیوتر حرکت می‌کنند. به طور خلاصه، یک دوربین IP به دستگاه ضبط محلی نیاز ندارد، زیرا سیگنال می‌تواند از طریق اینترنت یا با اتصال Wi-Fi ارسال شود. مجموعه ایرانکمز (یکی از اولین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین کشور) در آغاز با فروش تجهیزات سیستم های حفاظتی، کار خود را آغاز نمود.

نرم‌افزار دوربین برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

اکثر افراد و کسب و کارها از نرم‌افزار دوربین برای اتصال دوربین خود به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنند. این اغلب ارزان‌تر از خرید سخت افزار ضبط اختصاصی است. دوربین و نرم‌افزار مختص آن، معمولاً برای نظارت بر فیدهای دوربین که حیاتی هستند و برای ضبط آنها بر روی هارد دیسک یا روی Cloud استفاده می‌شود.

انتخاب بهترین نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

در بیشتر موارد، بهترین نرم‌افزار ساده نرم‌افزاری است که با دوربین‌های شما کار می‌کند و تمام عملکردهای موردنیاز شما را ارائه می‌دهد. سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می‌خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد زوم دارند، اما نرم‌افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی‌دهد، آن نرم‌افزار گزینه مناسبی برای شما نیست.

به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می‌کنید، باید نرم‌افزار دوربین امنیتی لینوکس را نصب کنید. و برخی از مردم اصرار دارند که نرم‌افزار آنها اجازه می‌‌دهد که دوربین های خود را از طریق تلفن های هوشمند نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم‌افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می‌توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست‌دادن پول خود آزمایش کنید.

اگر نیاز به ویرایش ویدیوهای خود دارید، بهترین ویرایشگر ویدیو کدام است؟

اکسپورت گرفتن یا دانلود محتوا از نرم‌افزار دوربین چندان کار مناسبی نیست. برای اینکه کلیپ‌های ویدیویی خود را قابل استفاده کنید، اغلب به یک ویرایشگر و اصلاح کننده ویدیوی خوب نیاز دارید. این امر به‌ویژه زمانی صادق است که ضبط ویدیو بتواند تا ۹۰ روز در هر زمان ادامه داشته‌ باشد.

اگر به‌دنبال یک ویرایشگر ویدیویی با کیفیت و انعطاف‌پذیر هستید، Wondershare Filmora تنها انتخاب واقعی و عملی شماست. فیلمورا نیازهای کاربران را در نظر گرفته و ویژگی‌های مفید مختلفی را ارائه می‌کند تا ویرایش را برای افراد در سطوح مختلف آسان کند. بیایید نگاهی به ویژگی های مفید فیلمورا بیندازیم تا فهم آسانی از قدرت و کارایی آن داشته‌باشیم.

  • همگام‌سازی خودکار: این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیو و صدا را به راحتی همگام‌سازی کنید. انتقال‌ها، افکت‌ها، عناصر فراوان ویدیوهای شما را جالب‌تر می‌کنند.
  • پخش صوتی: به طور خودکار صدای موسیقی پس‌زمینه را کاهش دهید تا دیالوگ برجسته شود.
  • Wondershare Drive: آپلود ویدیو یا پروژه در Wondershare Drive و دانلود آن برای تکمیل در هر جایی که می‌خواهید.
  •  ردیابی حرکت: با ردیابی خودکار حرکت، یک عنصر را به یک شی متحرک در ویدیوی خود به راحتی وصل کنید.
  • فریم کلیدی: انیمیشن را با افزودن فریم های کلیدی برای تغییر موقعیت، چرخش، مقیاس و کدورت یک کلیپ سفارشی کنید.
  • تطابق رنگ: رنگ کلیپ های انتخاب شده را با فریم دیگری از کلیپ دیگر مطابقت دهید.

1. IVMS4500 (نرم‌افزار پخش فیلم دوربین مداربسته برای هایک ویژن)

نرم افزار iVMS-4500 یکی از نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته برای اندروید است که در تلفن همراه با سیستم عامل اندروید (نسخه 4.0 یا بالاتر) مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار برای نظارت از راه دور، پخش زنده از دستگاه DVR و NVR، کنترل دوربین تحت شبکه، پخش فایل های ضبط شده، مدیریت تصاویر، کنترل خروجی زنگ هشدار و کنترل دوربین PTZ استفاده می شود.

با استفاده از این نرم افزار که در دستگاه اندرویدی شما نصب می شود، می توانید از طریق Wi-Fi به سیستم مداربسته خود در هر کجا که هستید دسترسی داشته باشید.

2. Hik-Connect (نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن)

برنامه Hik-connect یک سرویس جدید است که هایک ویژن آن را ارائه کرده است. با کمک این اپلیکیشن می توانید تصاویر مداربسته را به صورت زنده و یا بازپخش در هر زمان از هر جایی که هستید مشاهده نمائید. همچنین زمانی که آلارم سیستم شما به صدا در می آید این برنامه به وسیله نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می کند.

3. HilookVision (نرم‌افزار پخش فیلم دوربین مداربسته برای هایلوک)

نرم افزار HiLookVision در دوربین هایلوک یک نرم افزار چندکاره است که برای دوربین های تحت شبکه، دستگاه‌های DVR ،NVR، دستگاه های دیکودر و اینکودر و … مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به امکان پخش زنده، ضبط تصاویر مداربسته، امکان جستجو و بازپخش تصاویر از راه دور، بک آپ گیری از فایل ها و … اشاره نمود.

نکته: نرم افزار انتقال تصویر هایلوک با ساختار انعطاف پذیر و رابط کاربری یوزر فرندلی خود می تواند به خوبی نیاز مشتریان را برآورده ساخته و در انواع پروژه های نظارتی در مقیاس متوسط یا کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

4.  Smart PSS (نرم افزار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مداربسته داهوا)

شرکت داهوا یک از شرکت های مطرح دوربین مداربسته است که مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. این شرکت برای مشاهده و مدیریت تصاویر مدار بسته روی گوشی نرم افزار Smart PSS را ارائه نموده است. با استفاده از این نرم افزار امکان نظارت بر تصاویر زنده و ضبط شده برای دوربین‌های داهوا میسر خواهد بود.

نکته: پشتیبانی از فرمت های فشرده‌ سازی تصویر 256 و H.264، کنترل دوربین های مدار بسته اسپیددام یا PTZ گردان، پشتیبانی از قابلیت های تصویری مانند شمارش افراد و HeatMap از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

5. iViewer (نرم افزار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مداربسته Vivotek)

از دیگر نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان نرم افزار iViewer مختص دوربین های ویووتک را نام برد. این نرم افزار به کاربران این دوربین ها این امکان را می دهد تا بتوانند از راه دور به تصاویر مداربسته خود دسترسی داشته باشند. رابط کاربری ساده استفاده از این نرم افزار را بسیار آسان کرده است. کاربران می توانند تا تصاویر بیش از 100 دوربین را به صورت زنده مشاهده کنند.

6. EZVIZ (نرم افزار پخش فیلم دوربین مدار بسته)

 EZVIZ نرم افزار مشاهده دوربین مداربسته روی موبایل است که مدیریت سیستم نظارت تصویری را از هر مکانی از دنیا فراهم می‌کند. خوشبختانه این نرم افزار با اکثر دستگاه های DVR و NVR از برندهای موجود سازگاری داشته و از آنها پشتیبانی می کنند. از جمله قابلیت های این برنامه می توان به امکان مشاهده زنده تصاویر، بازپخش تصاویر، سیستم هشدار تشخیص حرکت و … اشاره نمود.

نکته: با استفاده از Ezviz می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را در تاریکی نیز مشاهده کنید، به قابلیت Two-Way Audio سیستم مداربسته خود دسترسی داشته و صدای محیط را دریافت و یا صحبت کنید و…

دکمه بازگشت به بالا