برنامه ریزی برای حضور ۶۰ درصد دانش آموزان متوسطه در هنرستان ها

برنامه‌ریزی برای حضور ۶۰ درصد دانش‌آموزان متوسطه در هنرستان‌ها

سلام آنلاین/ خوزستان معاون وزیر آموزش و پرورش با توجه به تاکید بر برنامه هفتم توسعه مناطق حفاظت شده گفت: برنامه ریزی شده است که 60 درصد دانش آموزان دوره متوسطه در این دوره های آموزشی و مهارتی شرکت کنند و از این حیث باید حفاظت و حفاظت خوبی صورت گیرد. به دانشجویانی که نگران ادامه تحصیل هستند و بیکار هستند کالای مجهز ارائه شود.

احمد محمودزاده وی در افتتاحیه سه مدرسه که امروز (27 مهرماه) در خوزستان برگزار شد گفت: دستیابی به مدارس مطلوب و آموزش با کیفیت بالا همه ابعاد آموزش باید مبتنی بر کار آموزشی باشد که دانش آموزان باید آن را دنبال کنند. با استانداردها و مؤلفه های مؤثر در فرآیند آموزش آموزش باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سلام آنلاین وی افزود: برنامه ریزی آموزشی روش ها و تخصص های موثر آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزشی و رهبری در مدارس و محتوای کتاب های درسی امکانات و تجهیزات از جمله مولفه های آن است که کمک بزرگی به آموزش موثر است و آن را می سازد. موثر

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 16.5 میلیون دانش آموز در کشور داریم که تنها با آموزش و پرورش نمی توان همه آنها را کنترل کرد و باید در زمینه سختی یعنی تجهیزات امکانات فضا و نیروی انسانی انجام شود . و در نرم افزار یعنی برنامه های آموزشی در مسائل کیفیت آموزش و فرهنگ به ما کمک می کنند.

وی گفت: ما به ارکان آموزش و پرورش از جمله مدارس خانه ها رسانه ها و جامعه نیاز داریم که در امر آموزش به ما کمک کنند.

محمودزاده با تایید اینکه حدود 51 درصد از وام سخت افزاری آموزش و پرورش کشور توسط خیرین تامین شده است گفت: طی چند سال گذشته خیرین علاوه بر مدرسه سازی در حوزه پشتیبانی مدارس و حتی مدیریت مدارس نیز وارد شده اند. مؤسسه راه ایمان در این زمینه کمک های شایانی به ما کرده است و تاکنون حدود 111 مدرسه ساخته است و بیش از 10500 دانش آموز و 1000 همکار فرهنگی در این مدارس مشغول آموزش و فعالیت هستند.

خوزستان بیشترین تعداد دانش آموز و بیشترین تعداد مدارس راه ایمان را در استان دارد و باید مدیریت پشتیبانی و دقت داشته باشد. کمک کنید زیرا همه این فعالیت ها در راستای عدالت آموزشی است.

وی افزود: حتی یک فرد مستعد هم نباید از چارچوب آموزش خارج شود. ما به دنبال آن هستیم که حتی یک فرد مستعد یا دانش آموز از چرخه آموزش خارج نشود و از این نظر برای رسیدن به اهدافمان از نظر کمی و کیفی نیازمند کمک خیرین هستیم. هیچ دانش آموزی به ویژه در مقطع ابتدایی نباید از فعالیت های آموزشی و آموزشی حذف شود. همچنین باید روی کیفیت تمرکز کنیم.

محمودزاده گفت: دستیابی به آموزش عادلانه و دسترسی یکسان به آموزش برای همه دانش آموزان مورد تاکید است و امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین زمینه را برای این امر فراهم کنیم. دانش آموزان باید فرآیند یادگیری را طی کنند و در محیطی امن و دلگرم کننده مطالعه کنند.

وی افزود: رهبران معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که باید در امتحان قبول شوید و وارد راهرو شوید. در کشور و استان خوزستان نیاز جدی به توسعه مناطق حفاظت شده داریم و این در برنامه هفتم توسعه مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا