اجتماعی

برای دستیابی به اهداف اقلیمی باید از چه میزان گیاه محافظت کنیم؟

سلام آنلاین/ خراسان رضوی نتایج بررسی نشان می دهد که 79 درصد از گیاهان باقیمانده روی زمین باید برای دستیابی به اهداف آب و هوایی سازمان ملل نجات داده شوند.

به گفته Vifrom گیاهان نقش مهمی در چرخه کربن دارند و از دست دادن آنها به طور قابل توجهی بر توانایی زمین برای کنترل دما تأثیر می گذارد.

در حال حاضر تنها 7 درصد از مساحت خشکی و 8 درصد از مساحت دریا حفاظت شده است، اما برای رسیدن به هدف اقلیمی و حفاظتی، 79 درصد باقیمانده پوشش گیاهی سیاره باید حفظ شود و رهبران جهان باید برای حفظ تنوع زیستی اقدام کنند. و به طور خاص. ، گیاهان برای دستیابی به اهداف اقلیمی و محافظت از سیاره برای نسل های آینده عمل می کنند.

بر اساس تحقیقات جدید، تلاش انسان برای حفظ تنوع زیستی بدون تمرکز بر حفظ 79 درصد از پوشش گیاهی باقیمانده روی کره زمین با شکست مواجه شده است و دستیابی به این هدف برای دستیابی به این هدف بسیار مهم است. اهداف اقلیمی و حفاظتی تعیین شده توسط سازمان ملل متحد .

مطالعات منتشر شده در Conservation Biology نشان می دهد که اگرچه احیا در برآوردن اهداف آب و هوای جهانی و تنوع زیستی مهم است، اما حفظ گیاهان موجود برای این اهداف مهم است.

این مطالعه بر روی پوشش گیاهی خاک‌های طبیعی و نیمه طبیعی در مناطقی مانند جنگل‌ها، علفزارها، جنگل‌ها، دشت‌ها و خاک‌های آبرفتی متمرکز بود، اما مناطق دریایی را شامل نشد.

بر اساس این مطالعه، انسان باید حداقل 67 میلیون کیلومتر مربع (نزدیک به 26 میلیون مایل مربع) یا حدود 79 درصد از پوشش گیاهی زمین باقی مانده را حفظ کند تا به اهداف تعیین شده برای آب و هوا، خاک و تنوع زیستی دست یابد.

همه باید درک کنند که ما هرگز نمی توانیم بیشتر از این را از دست دهیم. دولت‌ها، سازمان‌های غیردولتی، محیط‌زیست، کسب‌وکار و مردم همگی باید با هم و به صورت جمعی کار کنند، ما می‌توانیم با هم متحد شویم تا آنچه را که وجود دارد حفظ کنیم تا زمانی که هنوز زمان باقی است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که برای جلوگیری از تخریب اکوسیستم‌های طبیعی و در صورت امکان، معکوس کردن آن‌ها باید بیشتر فکر کنیم.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا