عمومی

آشنایی با عسل چهل گیاه اصل + قیمت خرید عسل چهل گیاه طبیعی

التیام و درمان سریع زخم ها با عسل چهل گیاه! ۱۰- درمان درد مفاصل : درمان درد مفاصل به مرور قابل مداوا می باشد و به صورت یک دفعه امکانپذیر نیست . با این حال این یک موضوع کلی نیست و در افراد کمی چنین مشکلاتی ایجاد می شود. سفارشات شهرستان نیز تحویل پست داده می شود و معمولا بین ۴ تا ۷ روز کاری بعد از ثبت سفارش به دست شما می رسد.

متأسفانه این نوع از عسل، در بسیاری موارد به عنوان عسل طبیعی عرضه میشود. پرولین عسل طبیعی و خام هم باید بالای ۱۸۰ میلیگرم بر کیلوگرم باشد. اما کودکان بالای یک سال می توانند عسل های طبیعی، سالم و خام را به تدریج از مقادیر کمتر مصرف نمایند و هیچ مشکلی نمایند. ۹- درمان بیماری دیابت : خرید عسل طبیعی برای این مورد بسیار مهم و حیاتی است زیرا هیچ گونه قند و ساکارزی نباید در آن وجود داشته باشد . سوغات نهاوند محیطی امن و بستری مطمئن برای خرید محصولاتی است که نظیر آن ها را در هیچ جای ایران عزیزمان نمی یابید.

کاهش و درمان پوکی استخوان : برای درمان پوکی استخوان نیز مصرف عسل باید به صورت مداوم صورت گیرد و مصرف مقطعی ممکن است تاثیری نداشته باشد . ۱۱- درمان بیماری فیبرومیالژی : عسل چند گیاه این بیماری را تا حد زیادی بهبود می بخشد .

ترکیب این عسل با مواد طبیعی دیگر نیز خواص شگفت آوری به آن می بخشد که حتی داروهای شیمیایی نیز نمی توانند چنین اثری داشته باشند. عسل چهل گیاه ترکیب شده از خواص دارویی عسل بابونه، عسل آویشن، عسل گون، عسل سیاه دانه، بهار نارنج، عسل شبدر، عسل کنار ( عسل سدر)، عسل تمشک و سایر عسل های طبیعی کوهستان ها، دشت ها، مراتع، جنگل ها و سایر عسل های دیگر است.

از این رو شرکت نهاوند تمامی تولیدات و محصولات عسل چهل گیاه خود را تضمین می کند و به مشتریان خود وعده می دهد که در صورت وجود هر گونه نا خالصی و یا تست و آزمایش عسل و مغایرت با اصالت محصول، می توانند تمامی هزینه های خود را به همراه خسارت های تعیین شده از شرکت خرما سیاه دریافت نمایند. به علت وجود انواع تقلبی در بازار خرید و تشخیص نمونه های اصل عسل چهل گیاه مستلزم اطلاعاتی هر چند مختصر می باشد. پس این بخش را بیشتر مطالعه کنید.

شایان ذکر است که با توجه به محیط تولید و برداشت عسل چند گیاه و اینکه از چه شهدهایی تولید شده، این عسل دارای رنگ ها، ترکیبات و حتی خواص گوناگونی بوده و همانطور که اشاره شد، می تواند خواص هر یک از عسل های دارویی را به طور ترکیبی، دارا باشد. گفتنی است که عمدتا در کشور ما که یکی از غنی ترین مناطق دنیا در زمینه وجود انواع گیاهان دارویی مفید بوده، امروزه در دو نوبت بهاره و پاییزه، برداشت عسل صورت می گیرد و خب در فصل بهار به سبب تنوع بیشتر این پوشش گیاهی، می توان انتظار عسلی مرغوبتر را داشت.

به طور معمول ذخیره زمستانی زنبورها عسل تولیدی خود کندوها است که در هنگام برداشت عسل چند قاب عسل برای زمستان گذرانی کندوها باقی گذاشته می شود اما در صورت تنش های دمایی و شرایط آب و هوایی سرد که نیاز غذایی زنبورعسل افزایش می یابد به صورت کمکی تغذیه با خمیر شیرین نیز انجام می شود.

اگر در یک منطقه که کلنی زنبورعسل مستقر شده، پوشش گیاهی متنوعی از یک تا چند گل گیاهان دارویی وجود داشته باشد، زنبورعسل از شهد تمامی گل ها مکیده و عسلی با نام عسل چند گیاه را تولید می کند که می تواند خواص ترکیبی از انواع گونه های عسل تک گل را دارا باشد. عسل های چندگیاه بسته به گلهایی که زنبورعسل بر روی آنها پریده و شهد و گرده گل های آن ها را جمع آوری نموده است، طعم و رنگ متفاوتی دارند ولی چیزی که مبرهن است خواص درمانی متعددی است که این نوع عسل دارا می باشد.

عسل چند گیاه از ترکیب چندین گل و گیاه بدست می آید که واژه ی چهل گیاه در نام این عسل بخاطر این است که زنبور های عسل شهد گل های متفاوتی را جمع آوری می کنند و با توجه به پوشش عمده و غالب گیاهی یک منطقه نام همان گل را بر روی عسل می گذارند ولی در فصل بهار با توجه به تنوع و تعدد گل ها و گیاهان در منطقه ، مشخص کردن نوع شهد و گرده ی گل عملا ناممکن می باشد که به این دلیل این نوع عسل را عسل چهل گیاه نامگذاری می کنند .

تقویت کلیه و درمان بیماری های کلیوی

به کسانی که دارای سنگ کلیه و یا سنگ مثانه هستند توصیه می شود عسل چند گیاه را در طول دوره درمان خود استفاده کنند . ۱۳- موثر در درمان سرماخوردگی و سرفه : ترکیب عسل و دارچین می تواند سرماخوردگی و سرفه را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد. ۶- تقویت کننده حافظه و سیستم عصبی بدن : عسل چند گیاه در تقویت حافظه نقش بسیار زیادی دارد . عسل چند گیاه خالص به دلیل داشتن آنزیم های گوارشی به هضم غذا کمک می کند. سبب کاهش نفخ، بهبود ناراحتی های روده و مقوی مغز و اعصاب بوده و به بهبود و کنترل اسپاسم نیز کمک می کند.

عسل کنار مقوی و انرژی زا است که به تقویت حافظه و رشد کودکان کمک می کند، مسهل صفرا، حرارت بدن را فرو مینشاند، مؤثر و بازکننده گرفتگی هاست، کرم معده و روده را از بین می برد، مفید برای گرم مزاجان، برای ناراحتی ها و زخم روده و تب نافع است، برای آبله و سرخجه و عطش، همچنین سستی اعضا، تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو، تقویت اعصاب و تحلیل ورم های گرم مؤثر و سودمند است.

خرید اینترنتی عسل در کشور میتواند به کمک خریداران بیاید، زیرا به راحتی و با صرف کمترین هزینه عسل مورد نظر را خرید می کنید، برای خرید عسل چهل گیاه نیز می توانید به مراکز معتبر خرید و فروش عسل سر بزنید و حتی از تخفیفات آن نیز برخوردار شوید.

در ابتدا باید گفت که تمامی خواص دارویی و درمانی یک عسل طبیعی، به درصد خلوص و ارگانیک بودن آن بر می گردد و اگر عسلی تقلبی و مصنوعی که گاها با ساکاروز بسیار بالایی هم همراه بوده، به مصرف انسان ها برسد، نباید انتظار خواص مفیدی از آن داشت و حتی شاید عوارضی جدی را به دنبال داشته باشد.

برای درمان پوکی استخوان نیز عسل چهل گیاه بسیار موثر است اما باید از آن به طور متعدد استفاده کرد و اگر مصرف قطع شود دیگر تاثیری ندارد. چهل گیاه به خاطر وجود شهد گل های مختلف در خود ترکیبی سودمند برای بدن محسوب می شود و در درمان مشکلات گوارشی مثل زخم معده ، ترش کردن و کنترل اسید معده تاثیری بسیار زیادی دارد.

این نوع عسل مصنوعی معمولا دارای رنگ خیلی روشن هست و بسیار سریع شکرک میزند. اگرچه تنوع رنگ عسلهای طبیعی از روشن تا سیاه متغییر است و الزاما نمی توان عنوان کرد که عسل تنها بایستی رنگ روشن و یا تیره داشته باشد اما رنگ عسل در آزمایشگاه و برای کارشناسان عسل حاوی اطلاعات ارزشمندی از منشا گیاهی و کیفیت آن میباشد که این امر نیازمند تجربه و دانش عسل شناسی است.

 احتمال اینکه عسل طبیعی بر روی افرادی که طبع سردی دارند اثرات حساسیت زا یا مخربی داشته باشد، بسیار کم است. بسته بندی یکی از مسائل بسیار مهم در صنایع امروزی به شمار می روند و برای همین است که شرکت های تولید کننده عسل چهل گیاه سعی می کنند تا محصول را در بهترین و شیک ترین بسته ها قرار دهند.

در بهبود زخم هایی که در اثر بیماری های ویروسی در بدن تشکیل می شوند ، برخی پزشکان عسل چهل گیاه را توصیه می کنند ؛ که موجب پیشگیری از عوارض این بیماری ها می شود. ۱۴- جلوگیری از سرطان پروستات و جلوگیری از عفونت های مثانه : اگرچه سرطان از سخت ترین بیماری ها به حساب می آید ، اما مصرف روزانه عسل و مخصوصا عسل چند گیاه می تواند در پیشگیری و یا کندتر شدن روند این بیماری موثر باشد .

بهترین روشی که می توانید این عسل را مصرف نمایید مخلوط کردن آن با آب ولرم و افزودن لیموی ترش تازه است. اگر با سیب مصرف شود بهترین آنتی بیوتیک است و برای سرماخوردگی مؤثر و سودمند می باشد. عسل زیرفون یکی از بهترین عسل ها می باشد و به خاطر طعم عالی که دارد، ارزشمند است. ملین و خون ساز است، بندآورنده خون، مفید برای اختلالات عادت ماهیانه خانم ها، برای افرادی که دچار لرزش های اندام می شوند مفید است و همچنین نشاط آور است.

تقویت کننده معده و دستگاه گوارشی: در صورتی که انگبین گون از خود گیاه گون به وجود آمده باشد برای معده ، روده و دستگاه های گوارشی بسیار مفید می باشد . این نوع عسل، قیمت بسیار بیشتری دارد. امروزه نحوه توزیع کالا و پروژه تولید تا مصرف، کمی دگرگون شده است و با روش سنتی بسیار متفاوت بوده و بسیار سریعتر و ارزان تر صورت می گیرد.

رنگ عسل با توجه به نوع گیاه و منطقه ای که کندو در آن قرار گرفته است و همچنین فصلی که در آن تولید شده است متفاوت است. برای تهیه عسل چهل گیاه زنبور عسل از شهد گیاهان بسیاری استفاده کرده است از جمله : شبدر، اسپرس، کولزا، آویشن، اسطوخودوس، کاکوتی (آنخ)، اسفرزه، افسنتین، گل بنفشه، گون، کتیرا، ختمی، کاسنی، گل گاو زبان، مریم گلی، یونجه و بسیاری از گیاهان دیگری که در مناطق زنبورستان وجود دارد.

در فصل بهار، به دلیل تنوع گل و گیاهان در مناطق مختلف، امکان مشخص کردن گرده و شهد گل ها وجود ندارد، از اینرو عسل حاصل از این گل های مختلف را عسل چهل گیاه یا چند گیاه می نامند. ۷- درمان کم خونی : همان گونه که گفتیم این نوع از انگبین باعث تنظیم گردش خون می شود و این کار با استفاده از تنظیم گلبولهای قرمز صورت می گیرد .

برخی افراد که دارای بیماری کلیوی هستند از دارو های گوناگونی برای درمان استفاده می کنند ؛ اگر اگر آن ها در کنار درمان از عسل چهل گیاه نیز استفاده کنند مدت زمان درمانشان به شکل چشمگیری کاهش می یابد. در زمینه تولید عسل، کارخانجات تولید کننده عسل چهل گیاه بسیاری نیز فعالیت می کنند و محصولات با کیفیتی ارایه میدهند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

از آنجا که انواع عسل در ایران نظیر عسل تک گیاه و عسل ترکیبی تولید می شود، عسل های مختلفی را در بازار فروش آن شاهد هستیم. عسل چندگیاه امروزه از مشتریان زیادی برخوردار بوده و همواره افراد به دنبال تهیه خالص ترین نوع آن بوده اند.

عسل آویشن، آنتیاکسیدان و ضد باکتری و علاج سرفه است و انرژیزاست. به عنوان مثال عسل یک آنتی بیوتیک طبیعی است و اگر در هنگام سرماخوردگی و گلودرد از آن استفاده کنید، تاثیرات شگفت انگیزی بر روی جسم شما قرار داده و سلامتی را با خود به همراه می آورد. با مطالعه مطالب قبلی گفته شده با عنوان معرفی انواع عسل گیاهی، درمی یابید که برای بهره مند شدن از خواص عسل، باید عسل طبیعی و خالص مصرف نمود.

اگر علاقه مند به تهیه عسل چهل گیاه اصل با مرغوبیت بالا هستید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی سیمیشکا به خواسته خود برسید و طعم چشیدن عسل ناب ایرانی را تجربه کنید. برای اطمینان از اصالت عسل طبیعی چهل گیاه باید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. این عسل حاوی آنتی اکسیدان ها ، آنزیم ها ، ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی است.

خون ساز و تصفیه کننده خون است. کاهش قند و فشار خون : عسل چند گیاه باعث کاهش قند و فشار خون می شود. استفاده از این عسل در طب سنتی به وفور دیده می شود. عسل حرارت دیده خواص دارویی عسل طبیعی را ندارد زیرا مواد مغذی موجود در آن در مجاورت حرارت از بین رفته است.

ساکارز عسل وحشی و یا عسلی که بطور کاملا طبیعی توسط زنبور های وحشی در طبیعت به عمل می آید همیشه زیر 1 درصد هست زیرا زنبورهای وحشی از گیاهان در کوه ها و جنگل ها و دشت ها استفاده میکنند . ۱۲- درمان بیماری های تنفسی مانند آسم و تقویت سیستم های تنفسی : در رابطه با بیماری آسم باید پیش از استفاده از عسل با پزشک مشورت نمایید .

عسل چهل گیاه، خواص عمومی زیادی برای بدن دارد و در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلف مصرف این خوراکی معجزه گر توصیه می شود. عسل زنده کوهستان (چهل گیاه) مناسب برای تقویت و درمان درد معده, کاهش کلسترول و تقویت حافظه و اعصاب است. روش هایی است که محصولی بی کیفیت و فاقد خواص عسل به دست می دهد. کند؛

پس داشتن محصولی که ترکیبی از چند گیاه باشد یکی از اولویت های ما خواهد بود. عسل چهل گیاه خوانسار، یکی از خاص ترین محصولات فروشگاه سیمیشکا است که طرفداران بسیاری در بین مشتریان این مجموعه دارد و به نوعی هرکسی که برای اولین بار طعم عسل فروشگاه ما را چشیده، مشتری همیشگی و دائم ما شده است.

حاوی قندهای پرانرژی ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنزیم های فعال ، اسیدهای آمینه ، اسیدهای آلی و مواد آنتی بیوتیکی است. این شربت خاصیت ضد عفونی دارد و ضد سرطان بوده و به دلیل وجود آب لیموی تازه، میزان زیادی ویتامین C نیز در آن موجود است.

عسل چهل گیاه در تقویت حافظه نیز موثر است. عسل چهل گیاه یا چند گیاه؛ از نوشیدن شهد گل های مختلف توسط زنبور عسل به دست می آید. عموما در فصل بهار و اوایل تابستان که گیاهان مختلفی در یک منطقه می روید، زنبور شهد گل های مختلفی را به عسل تبدیل می کند.

عسل چند گیاه حاصل نوشیدن شهد گل های مختلف توسط زنبور عسل است. عسل چهل گیاه دارای خواص دو یا چند عسل است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم. توصیه می شود ترکیب عسل و کنجد را برای این منظور به طور روزانه استفاده کنید . هم اکنون می توانید این عسل را به صورت آنلاین از فروشگاه سلامت حکیم تهیه کنید.

این محصول را باید در ظرف تیره رنگ و به دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. فروشگاه پادنا این محصول را بصورت مستقیم و بدون واسطه از زنبورداران مورد اعتماد تهیه و با قیمتی مناسب در سراسر کشور عرضه میکند. ما در این فروشگاه این افتخار را داریم که محصولاتی با درجه کیفیA برای تقدیم به شما عزیزان آماده کنیم.

با خرید مستقیم از زنبوردار و حذف واسطه ها اونها رو حمایت میکنین. فروش عسل چهل گیاه با کمترین قیمت ها از جانب مراکز خرید و فروش گوناگونی انجام می شود. عسل قاصدک به رنگ زرد طلایی، ضخیم و چسبناک است. زنبور ها عسل تازه را در خانه های کندو تزریق میکنند. ضد ورم و عفونت روده بوده و دستگاه گوارشی را نیز ضد عفونی می کند.

 سیستم ایمنی بدن را تقویت و تسکین دهنده دردهای مختلف بدن است. سبب کاهش دردهای استخوانی شده و ترمیم کننده مفاصل و غضروف ساز است. 4- سایر گیاهان: اسپرس، پنبه، آفتابگردان، گندم سیاه، گشنیز، ریحان، نعناع، سماق، تمشک، توت فرنگی، مرکبات، سیب، گلابی، آلبالو، بادام، آلو، اقاقیا، لیلکی، انگور فرنگی، انگور معمولی، بید، درخت جوالدوز، مریم گلی، سویا، سیاه دانه، گشنیز، کنار، پیاز و جعفری… و مصرف آن باعث بهبود سردرد و میگرن می شود.

دکمه بازگشت به بالا