اجتماعی

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

سلام آنلاین / بوشهر نماینده رهبران استان و امام جمعه بوشهر گفت: “ترافیک به شهر آزاد است و پس از آن به مردم گفته می شود که در نوروز سفر نکنند ، که عکس این است.”

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نماز جمعه 29 اسفند گفت: “مدیریت ، پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی نیاز به شرایط نظارت علمی و دقیق دارد.” امیدوارم در برنامه های آینده با مدیریت علمی قوی و نظارت ویژه در زمینه بهداشت خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

وی افزود: “سال گذشته پر از رکود بود و با مشکلات اقتصادی زیادی همراه بود ، اما با این وجود مرکز تلاش و کوشش کارکنان پزشکی برای نجات جان انسانها در برابر ویروس کرونا بود.” همچنین دیده می شود.

به گفته امام جمعه بوشهر ، بخشی از تلخی ها و مشکلات سال 1999 تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که جان برخی از هموطنانمان را گرفت.

وی گفت: “سال آینده ، مسئولان باید برای رسیدگی به مسائل معیشتی و همچنین بیکاری جوانان تلاش کنند و این تلاش باید در عمل برای مردم دیده شود تا زندگی بهتری داشته باشند.” احساس بهتر زندگی ، بهبود جامعه.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: سال گذشته مشکلات زیادی از نظر اقتصادی و معیشتی برای مردم ایجاد شد که با همدلی رهبران ارشد انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد. . “

وی گفت: “در ایران ، به عنوان یک کشور انقلابی و اسلامی ، برنامه های فرهنگی و موضوعات مربوط به آن باید جدی گرفته شود و در اماکن عمومی اصول مهمی مانند اخلاق و احترام به مردم باید باقی بماند.” از جمله اولویت های اصلی مسئولان و مسئولان . . “

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به طرح راحتی و نیاز به همدلی برای افراد نیازمند گفت: “در روزهای پایانی سال جاری مردم باید تا جایی که می توانند به افراد نیازمند کمک کنند.” با خوشحالی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا