بین الملل

استقبال رییسی از “میگل دیاز کانل” / رئیس جمهوری که پس از ۲۲ سال به تهران سفر می‌کند

میگل دیاز کانل رئیس جمهور کوبا پس از گذشت 22 سال از آخرین سفر فیدل کاسترو رئیس جمهور سابق این کشور به مقام عالی سیاسی، عصر یکشنبه به دعوت رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد تهران می شود. و هیئت اقتصادی.

پس از مراسم استقبال رسمی و معارفه هیات همراه، نشست خصوصی سران دو کشور، نشست مشترک هیات عالی رتبه و مراسم امضای اسناد و تفاهم نامه های همکاری برگزار می شود و روسای جمهور دو کشور قرار است نتایج و دستاوردهای مشاوره فیمابین را در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک توضیح دهید.

روسای جمهور ایران و کوبا

میگل دیاز کانل در این سفر علاوه بر دیدار رسمی با ابراهیم رئیسی، با مقامات ارشد کشورمان نیز دیدار و از نمایشگاهی از آخرین توانمندی ها و دستاوردهای فناوری جمهوری اسلامی ایران بازدید خواهد کرد. همانطور که انستیتو پاستور با همکاری کوبا در زمینه پزشکی انجام خواهد داد.

پس از سفر فیدل کاسترو رئیس جمهور سابق کوبا در خرداد ۱۳۸۰، این اولین سفر رئیس جمهور این کشور به ایران بود.
در خردادماه امسال سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای کوبایی خود پس از 12 سال در قالب یک تور منطقه ای به آمریکای لاتین از هاوانا دیدن کرد.مقامات ارشد دو کشور. کشور.

2323

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا